Gå til innhold

April: Da er vi snart ferdig med vannkopper i dette huset.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Først fikk Siri det rett føre påsken. Hun hadde en del prikker over hele kroppen, men ikke noe feber så hun var som vanlig og lekte dagen lang.

Så ble hun ferdig, men nå har lille bror fått det og han har fått det 3 ganger værre. Hele kroppen er dekket og det meste sitter i ansiktet/hodet og nedre deler. Han har hatt høy feber i ett par dager nå, men virker som han pigger til litt nå.

Men jeg har så vondt av den lille gutten min, men nå når han er ferdig så er vi ferdige for godt i dette huset håper jeg.

 

Har alle aprilbarna hatt vannkopper ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M hadde det i påska også - prikkene dukket opp langfredag. Men foruten et par netter der hun var irritabel har vi ikke merket noe til andre sykdomstegn enn at hun har sett ut som en fjortis i fjeset. Tilbake i bhg igjen torsdag denne uka. Håper E slipper foreløpig, men han skal visst være nokså beskyttet så lenge han får mm, så jeg håper det er rett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, her har vi ikke hatt vannkoppene enda. Håper de holder seg unna i hvertfall tre uker til. Da begynner jeg i jobb og sambo i perm!

Her har lillegutt hatt diare, litt oppkast og feber i en uke nå, og lillemor fikk diare på fredag... dette er tredje langvarie syka vi har etter nyttår. Og i fjor var vi også mye syk, så nå vil jeg nyte resten av permisjonen min med friske barn! Så kan mannen ta neste sjau! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...