Gå til innhold

Dere m barn: Når fødte dere i forhold til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...med nr. 1, nr. 2 osv.

Gikk 15 dager over m nr. 1 (men har jo hørt at det er veldig vanlig å gå over med førstemann) og har termin 19.mai denne gangen. Lurer litt på hvordan d er greiest å forholde seg til 17.mai - er d størst sjangs for at jeg er gravid, eller har vi ei lita tulle med oss til byen...

Noen som vet hva som er vanligst med nr. 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk gutten vår på termin dagen faktisk:) Bare 5% sier de som får på akkurat termin dagen.

Skrevet

Jeg gikk en dag over med min første..-1

Skrevet

Jeg fikk første 23 dager før tiden. Var innlagt på sykehus da pga høyt blodtrykk. Veldig betryggende å være der da det startet!!

Har 29 dager til termin nå, jordmor sier det er over 50% sjanse for at jeg får før tiden denne gagen også.... Og jeg håper, er så plaget nå....

Skrevet

Fikk 5 dager før UL termin, men det var bare 1 dag før min egen termin beregnet ut fra EL.

Skrevet

med førstemann gikk jeg 10 dager over ul terminen og 5 dager over mens terminen. Nå har jeg menstermin på mandag, og ul på fredag.. så er veldig spent! håper på å få nå, er så lei!!

Skrevet

Jenta vår (første) kom 2 dager over termin. Trodde hun skulle komme på termindato, men neida- fødselen strakk ut i 52 timer...(:

Skrevet

jeg fikk 9 dager før ul termin, og 8 dager etter menstermin. jeg ble flyttet tilbake 17 dager på ul.

Skrevet

jeg gikk 9 dager over med førstemann. Blir spennende å se denne gangen, har termin om 14 dager:)

Skrevet

Trodde jeg hadde svart på dette spørsmålet i går, men det var kanskje en annen tråd??

Første fikk jeg akkurat på termindato. Nr. 2 kom ca. 3 dager før og nr. 3 kom 10 dager før. Håper nr. 4 kommer 14 dager før :o)

Skrevet

Jeg fikk også gutten vår på termin :) Så blir spennende å se denne gangen!

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Er så spent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...