galemathias og snusmumrik Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 i går våknet jeg i seks tiden og fikk ikke sove igjen pga mensmurring.. Dette holdt på frem til to-tre tiden..Det var ikke direkte kjempevondt, men vondt nok til at jeg ikke fikk sove.. Etter at jeg hadde gått meg en lang tur har jeg ikke kjent noe mer til det... I dag er magen helt som før igjen, ikke antydning til noe murring eller vondter... Jeg som tenkte at ting kanskje var på gang... men, det virker jo ikke sånn nå... Hva tror dere?.. Kan det ha vært modning eller noe?.. Tror ikke det var kynnere heller, for magen virket ikke til å bli hard, og det kom ikke i tak... det var mer konstant... Noen som har hatt det likt?
Lillemarit Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 jeg har hatt mensmurringer i 2 uker nå, men det skjer ingenting, er nok bare kroppen som gjør seg klar!! Har også hatt rier som jeg har kjent mest i ryggen. Jeg rrodde det var kynnere, men jordmor da at det er rier. frøkna ligger med hodet opp og det er vist kroppen som som prøver å snu frøkna selv..... jeg har 39 dager til termin..... men forrige kom 23 dager før tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå