Alle gode ting er 3:) Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Er litt usikker på hvor mye/lite jeg skal ta i? Jeg tar i litt på hver flaske. Tar endel på tuppen av en teskje og lar det renne av. Er det helt feil? Kan de små få vondt i magen av for mye maltextrakt? Står jo på at det er ernæring for spedbarn.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Ikke bra med for mye eller for lite =)) prøv deg frem, men det er bedre å begynne med lite, høres sikkert greit ut med bare litt på tuppen av en liten t-skje. Men vær obs på at malt er hvete... i tilfelle de skulle reagere på det. Da bør du heller prøve med litt sviskejuice.
Smiley :) Skrevet 19. april 2009 #3 Skrevet 19. april 2009 Hei.... På Riksen sa de til meg at de bruker ca en teskjee pr. 100ml. På helsestasjonen sa de at han kunne få i to-tre flasker til å begynne med. Pass på så ikke avføringen blir for løs. Da må du gi færre måltider med malt. Jeg ga en flaske på morningen og en på kvelden, da kom det som regel noe litt utpå dagen. Ikke gi malt på kvelden hvis avføringen da kommer om natta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå