Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har fått skikkelige humørsvigninger etter at dere begynte med de? Begynner å bli dritlei nå! Og bør vel kanskje slutte med de før samboeren flytter fra meg... Hehe..

Hva annet kan jeg bruke når jeg ammer? Spiral? Hvordan er den i forhold til humørsvigninger.. ?

Orker ikke ett halvt år til med cerazette....... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte cerazette i 3 mnd og jeg blødde sykt mye! Og da er det jo lite vits med prevansjon. =D

Jeg bytta til en mini pille som heter condulag. Den kan man godt bruke når man ammer.

Skrevet

Må tilføye at condulag har minst hormoner av all prevansjonen

(ergo mindre humørsvigninger)

Skrevet

JA!! får kallenavnet psyko bitch her hjemme! går fra å være blid til å klikke på 2 sekunder! så jeg slutta på di jeg,og har blitt mye bedre nå ja!

har ikke tid til sexuansett så jeg trenger ikke di der hehe :P

Skrevet

Så godt at det ikke bare er meg! :) Har riktignok litt humørsvigninger til vanlig, men etter at jeg begynte med cerazette har humøret stort sett gått fra sur til enda surere.. :(:P

Eneste positive er at mensen er borte. Men det er ikke nok til at jeg fortsetter.. Skal ringe legen neste uke å ordne resept på de andre pillene. Tusen takk! :)

Skrevet

fikk mensen rett etter jeg slutta med di for første gang etter fødsel,så det var kjipt,men jeg tror det er tryggest for alle at jeg har mensen fremfor å bruke di p-pillene ;)

Skrevet

Når jeg gikk på Cerazette blødde jeg i 3 mnd,2 uker å 4 timer...(da slutta jeg på pillen øyeblikkelig)

Apoteket sa at 5 dager med blødninger var varsel på at den ikke fungerte på min kropp.

Helsestasjonen sa at jeg måtte være tolmodig å vente....

kan ikke beskrive hvor sint jeg var etter så lang tid med blødning.

Skrevet

Da jeg logget på nå nettopp var det med intesjon om å skrive et slikt innlegg!!! Jeg ammer ikke og kan bruke hva som helst, men fikk intrykk av at det er bra med cerazette om man planlegger ny graviditet om ikke så lenge.

Først blødde jeg lenge når jeg startet opp,

så glemte jeg en pille for tre dager siden og nå er det på`an igjen med blødning - og så er jeg blitt et troll. Sint, rett og slett. Har tenkt å slutte med pillene, men det er så stress å få ny legetime og ny resespt og nye piller at jeg utsetter det...

Skrevet

Jeg har gått på Cerazette, men jeg har nå sluttet etter at jeg fikk humørsvingninger av en annen verden. (Begynte på de 6 uker etter fødselen, og sluttet nå nylig. Lille frøken er blitt 6 mnd nå). jeg følte jeg var konstant sur og grinete, og fryktelig irritabel. Og det gikk ut over min kjære samboer (all ære til han som holdt ut med meg), men som sagt, jeg valgte å slutte med de. Nå bruker vi faktisk ingen annen prevansjon, så skal se at vi ikke ender opp med to tette... Planen er å gå tilbake til Babycompen min, må bare finne den først... :-)

Skrevet

jeg bruker også Cerazette...og ja faktisk etter at jeg bynte med den pilla så har jeg vært mye sint å sur! Trodde det var meg jeg,men greit å ha noe å skylde på hehe hvis det er vanlig å få humørsvigninger av p-piller..da vil jeg bytte mærke og se om det blir forskjell,eller om jeg bare blir fortere sint nå om dagen:p

Skrevet

Oktobermamma: Fungerer babycomp når mensen er uregelmessig? Er det sikkert? Kunne godt tenkt meg å slippe å putte i meg hormoner for en stund..

Skrevet

Nå har jeg blødd i snart 4 uker ( bruker cerazette) :/ *lei!*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...