LillyMy+1<3 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Av og til når jeg står kjenner jeg et slags press mot/i kjønnsleppene, og kun i det området. Ganske ubehagelig, mest fordi jeg ikke vet hva det er, og hvorfor det er der. Forsvinner når jeg setter meg da. Noen som har opplevd det samme, og vet hva det skyldes?
EnJente_m_2Jenter Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg har det samme, men aaaaaner ikke hvorfor !!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Jeg har hatt det nå i tre dager. Bedre i dag. Aner ikke hva det er. Men det minner meg om den samme ømheten/smerten jeg hadde etter fødsel, da jeg hovnet opp/fikk blodansamling på kjønnsleppene etter operasjon av morkaken.
Kjærlighet <3 Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Det har jeg og, jordmoren mente det hørtes ut som nedpress. Innimellom føles det som om babyen står med hodet og presserpå . Men det er jo ikke sånn da :-) Ganske ekkelt egentlig, spesielt når en f.eks er ute å går tur ...
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 jeg har det også, hm, er bare 13 uker, så litt tidlig med nedpress vel. Hadde det ikke i forrige svangerskap og aner ikke hva der er. Men ubehagelig er det. Hvor langt på vei er dere ?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Det har jeg også hatt. Jeg tror kanskje det egentlig er pga økt blodgjennomstrømning som gjør at man hovner litt opp og da kan det føles ut som press. Men kan jo være noe annet også. Kommer kanskje litt ann på hvor langt man er på vei.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Jeg er i dag 14+4, synes også det er ekkelt !! Huff føler jeg ALDRI kommer langt på vei, er liksom hele tiden i den #¤"!%¤# startsfasen ! Føles som om jeg har vært gravid i en hel evighet !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå