Gå til innhold

Hva synes dere om denne type bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par vi vet om skal gifte seg snart. Til middag tar de med de alller nermeste ut for å spise. Etterpå er det kaffe og kake på samfunnshuset for resten av gjestene.

Brudeparet holder kaffe og kaker samt cognac og baileys (antakelig et begrenset antall glass pr person). De som vil drikke mer eller noe annet må endten ta det med selv eller kan kjøpe det i baren som de lager til...

Vil legge til at begge er i helt greie jobber, er etablert og i 30 årene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres intimt og fint ut, pluss at de får feire med venner etterpå.

Skrevet

Syntes det hørtes flott ut jeg

Skrevet

Flott for de om det er det de ønsker. :)

Vi bare giftet oss helt alene selv uten noen fest etterpå. Jeg syns at hvordan man gifter seg får være opp til hvert enkelt par.

Skrevet

synes det er helt greit jeg. Når de har en bar de lager til selv, så blir jo ikke drikka så dyr da.

Var i et bryllup der vi fikk et glass cognac eller bailey til kaffen. Resten måtte vi kjøpe i en bar på lokalet. Altså en bar på hotellet de hadde festen, så det ble barpriser. De synes jeg selv blir litt vel dyrt.

Men brylluper der gjestene har leid lokale der man kan enten ta med selv eller kjøpe av brudeparet synes jeg er helt greit.

Skrevet

Det hørtes da helt greit ut. Om jeg noengang gifter meg igjen kommer jeg ikke til å ha svær middag for alle jeg er glad i. Jeg vil rett og slett ikke bruke pengene mine på det. Har litt andre prioriteringer, men jeg har heller aldri hatt noen drøm om kirkebryllup og prinsessekjole og fokus på meg.

Skrevet

Helt greit =)))

Ang den baren er jo det en mye smartere løsning enn å ha festen på hotell/utested slik at gjestene mp betale i dyre dommer for en drink el øl. Når de lager bar selv regner jeg nesten med at prisen er litt penere =)) Og så har jo folk mulighet til å ta med drikke selv =))

Er ikke alle som har råd til å sponse hele familien og vennegjengen med fest så dette var faktisk en løsning jeg skal legge til mine egne bryllupsplaner =))

Skrevet

Det hørtes ut som bryllupet mitt.. ;) Sånn bortsett fra at vi kun tar med forlovere ut på middag, og så har vi ikke drikke på kvelden. (Altså, folk må ha med selv).

Skrevet

Drittkjipe folk ah! Burde i det minste være fri flyt av alkohol, helst sånn at bruden lå under bordet og rapet ja vi elsker under bordet.

Nei, jeg synes det hørtes ut som en økonomisk og grei løsning:-)

Om jeg skal gifte meg en gang til er det med sand under føttene.. med verdens vakreste kvinne ved min side. Pengene skal vi bruke på OSS. For tenk! Og våre nærmeste. Hun har selvsagt ingen finger med i spillet;-p

Skrevet

Det høres greit ut. Kjenner mange som har gjort det på en sånn måte, men de fleste har hatt nattmat til gjestene og snille priser i baren. De har ikke ønsket gaver ofte, eller penger til et formål, og en gir jo heller ikke like mye i gave når det ikke er full kuvert.

Skrevet

Ja, vi skal oxo ha nattmat ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...