Gå til innhold

fisting og fødsel?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på en ting.

jeg og sambo har prøvd litt fisting, men får det ikke helt til....

det jeg lurer på er om jeg da heller ikke kan føde normalt???

hvis jeg ikke klarer å få hele hånda hans opp der dere vet....

hvordan skal jeg da kunne få en hel baby ut????

 

håper på svar....for dette bekymrer meg litt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil nok fint klare å føde. Når du går gravid endrer kroppen seg slik at den blir fødeklar. At man ikke klarer å få opp en hånd i vagina, har ingen betydning for om man klarer å få ut et barn.

 

Ingen grunn til bekymring altså.

Skrevet

Fisting i svangerskapet er dog ikke anbefalt.

Skrevet

De fleste kvinner er ikke i stand til å få inn en hel hånd i vaginaen. Men å få UT en baby er helt naturlig. Under fødsel utvides en nedentil, vaginaen blir mer tøyelig osv. Selv om en er veldig trang der nede, er det ikke noe problem å få ut en baby for det.

En fødsel er en naturlig prosess, men det er ikke fisting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...