Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 som er istand til å tolke talen til Jens idag? For to år siden så var klima og miljø den store greia. Den ble ikke nevnt med et ord idag. Nå var det bare masse svada om det Frp støttede Bondevikregjeringen. Det han ser ut til å glemme, var at Ap- i hver fjerde sak støttet den samme regjeringn. Er det bare meg som er møkklei av å høre AP snakke dritt m H g Frp fremfor å føre sin egen politikk?? Får IKKE tak i AP, så de får ikke min stemme- begynner å bli drittlei av å høre retorikken deres om å rakke ned på andre partier. Det er total mangel på respekt for velgerne, mener jeg. For jeg kan jo være en potensiell velger, men ikke under sånne nedlatende forhold!! Jeg vil stemme på et parti som kan UTFØRE noe, ikke bare benytte seg av dårlig retorikk... Hva er viktig for deg når du skal stemme. (orker ikke dårlig debatt, derfor ber jeg de som er oppriktig engasjerte om å svare- ikke de der som "jeg hater svartinger eller syns alle SV\ere er homo).. La oss ha en god debatt?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg mener at AP ikke er alene om å slenge dritt om andre partier, det synes jeg alle partier er like flinke til. Jeg har ikke hørt talen til jens jeg, men jeg stemmer på det partiet står nærmest de verdiene jeg selv har. Det betyr ikke at jeg trenger å være enig i alt. Men det er provoserende at alle klager over hvor fælt vi har det i Norge også er det ikke alle som gidder å bruke stemmeretten sin en gang. Selv om det er sjelden alle partiene holder det de lover, så er det noen grunnleggende verdier i hvert enkelt parti, og noen parti som har flere ting i partiprogrammet som jeg er mer enig i enn andre. Det partiet som slenger mest dritt, etter min mening er FRP. En mer arrogant partileder enn Siv Jensen skal man lete lenge etter. Nå sier jeg ikke dette bare fordi jeg ikke liker FRP, for jeg synes faktisk Carl I. Hagen var en dyktig politiker (men dessverre står de ikke for samme verdier som meg)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå