Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 april ble min lille gutt født=) og det gikk så bra!! så jeg må nok dele historien min....kanskje den hjelper på for dere som engster seg for fødsel...for det gjorde jeg!

Jeg hadde gått med kynnere en stund og hodet til gutten hadde festet seg..jordmor hadde "spådd" at poden skulle komme snart...og hun hadde rett...11 dager før termin..kjente jeg kynnere...kanskje menslignende ubehag..med gjevne mellomrom...så vi ringte barnevakten og abc klinikken for sikkerhetsskyld... vel det var jo 3 cm åpning..men det kan man jo gå med noen dager..uker så hun viste ikke helt, siden det var lite å gjøre kunne vi gått være der litt å se det ann... det gjorde vi=) og det var lurt. Vi gikk ned på cafeen og tok en cacau og koste oss med wienerbrød!!! og kom opp på rommet ca kl 13.20 og det hadde begynt med litt veer.. men det var ikke særlig tak i de... vel vel..kjente jo at det ble litt vondere...brått kl 14.10 ble det verre.... mye verre tappet vann i karet som skulle lindre litt og åpningen ble sjekket...6 cm=) i det deilige varme vannet.... og jeg ville presse...jordmor sa nei..men jeg klarte ikke la være...før jordmor fikk på seg hanskene var gutten min ute!!! kl 14.42!!!!!! vi var i sjokk alle mann=) og det beste var....jeg slapp å sy!!!!

må jo nevne at jeg drakk masse bringebærbladte gjennom hele svangerskapet...som er den "beste svangerskapsurten" som gir avslappende bekkenmuskulaturen og som ¨påvirker fødselen til å bli lettere og hurtigere... kanskje verd ett forsøk for dere andre også=)

lykke til alle sammen som ikke er helt i mål enda... så skal jeg kose meg med poden min=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattulerer med den lille.. :) Jeg har nå født tre ganger å gjør det gjerne igjen :) Det er så deilig med sånne kjappe fødsler, Men de kan bli litt for kjappe og.. Min nr 3 er født på 17 min. Så jeg er glad jeg ikke bor så langt fra sykehuset. hehe.. Så fødslene blir bare kjappere å kjappere for hvert barn.. Sånn har det vert her vertfall..

Min første fødte ble født på 2 timer. nr to på 1 time og 15 min. og nr tre på 17 min.. Ikke noe å grue seg til :) Jeg syntes bare det er gøy å føde jeg.. hehe

Skrevet

wow gratulerer så mye..Hørtes ut som en drøm ja,,,

Skrevet

ååå, så koselig:)jeg skal begynne med bringebærblad kapsler nå:)Er det noen som hat erfaring om det er kapslene eller teen som er mest effektiv?Det står også at en skal begynne 2 mnd før termin...Gjør det noe om man begynner før?

Er i uke 29 nå:)

Skrevet

Takk takk=)

De sier kapslene er mest effektive ja.. og jeg kan ikke tenke meg at det gjør noe å begynne før.. snakk med de i helsekosten, de vet dette! lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...