Gå til innhold

Ang modning, stripping og ekle detaljer :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ullevål igår. Vært der mye pga høyt BT og litt andre ting. Hadde +2 på protein igår og varierende BT. Har konstant vondt i hodet, så legene vil at jeg skal føde snart! :-)

Hun legen kjente på meg at jeg var moden og ikke hadde særlig med livmorhals igjen. Også var jeg litt åpen. Hun fikk tøyd meg ganske bra (det som kalles stripping) så hun fikk 2 fingre pluss litt inn.

Kom hjem igår med kjempe mensvondt og tak i både mage og rygg.

Men dette har mer eller mindre gitt seg... :-(

Men jeg driver fortsatt å "blør" eller.. Det er brunt og veldig slimete. (unnskyld detaljer) Har litt murringer men det har virkelig dabbet skikkelig av. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget mitt jeg. Vil bare så gjerne at noe skal skje, og hun legen igår fikk meg til å tro at dette kom til å ende i rier. Men det er jo ikke for sent ennå. Håper strippingen var godt for noe.

Noen som har blitt strippet her som har opplevd resultater ikke lenge etterpå? :-) Trenger litt motivasjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble "tøyd" litt i uke 38, og dagen etterpå fødte jeg. så til meg gikk d rimelig fort. men jeg var ganske moden før strippingen og da.

Skrevet

Tvert imot, har dessverre samme erfaring som deg. Var hos jordmor torsdagen, hadde 2cm åpning og hun fikk tøyd godt, og trodde jeg skulle føde påfølgende natt. Her sitter jeg fortsatt og har mindre kynnere enn jeg hadde torsdag og i går. Men, det er tydelig at noe er i gjæret så jeg har slått meg til tåls med at det skjer nok noe snart, bare ikke så snart som jeg hadde ønsket. Men, pussig er det! Det jeg tror er at det åpnes sakte men sikkert, slik at når vi endelig får rier, så har vi sikket ganske mye åpning. Men det er visst ingen regler for disse fødslene, kjenner for eksempel overhodet ingenting igjen fra forrige gang. Lykke til til oss begge to! Måtte det raska på

Skrevet

Jeg har tenkt litt sånn som deg. At siden jeg fortsatt "blør" litt og det er slim så driver det og modnes mer. Og da vil ting gå fort når riene endelig setter igang! Og ingenting er jo bedre enn det! :-)

Men utrolig kjedelig å vente!!! :-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...