Bråksilla og lille pille Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg er i uke 22 og dette er mitt andre svangerskap. Sist svagerskap blei jeg lagt inn med premature rier i uke 31 og fødet i uke 36... Hadde gjennom hele svagerskapet mange kynnere,men alle sa dette var helt normalt. Til morgen i dag våknet jeg av at magen strammet seg noe veldig,og det fortsatte hvert 10 min i 2 timer de varte i ca 1-1,5 min.. De var ikke direkte vondet men veldig ubehagelige... Jeg fikk gått på do og tatt meg en dusj og da ga det seg,men nå er det tilbake igjen... Har holdt på i 1,5 time... Men jeg er så i tvil om jeg skal ringe sykehuset.. Hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 ville uten tvil ringt sykehuset...er bedre med en for mye kontroll enn en for lite!! Og hvis du forteller om forrige svangerskap så kan du sikkert komme til sjekk med en gang!! Lykke til:)
Bråksilla og lille pille Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Tusen takk... Men jeg er så redd for at jeg må legges inn.. Det går bare ikke å bli lagt inn på sykehuset nå. Gubben har nettopp begynt i ny jobb og har ikke krav på noe sykepenger,jentunger har ikke mer en 40% barnehageplass... Og vi klarer oss ikke uten pengene min mann tjener...
Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Uff..skjønner veldig godt problemstillingen din.. Men du må tenke på deg og babyen...så ordner alt det andre seg! Tenk om noe hadde gått galt,da ville ikke penger betydd noe.. Er sikkert ingenting,vet mange som har så mye kynnere at de har trodd fødsel er i gang opptil flere ganger.. Håper det ordner seg,men råder deg til å ta en sjekk.Blir mye bedre etterpå da
meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Du å jo ringe sykehuset! I verste fall så kan de føre til premature rier og fødsel. Det vet jo spesielt du godt. Ring nå!
Gjest Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Hei!! Bare litt spent på hvordan det går med deg..??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå