Mø schæl! Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Pusser opp stua, og skal ha et nytt "alt mulig" møbel, til både glass og div. Denne er fra Ikea, klarer ikke å bli helt enig med meg selv om den er kul eller ikke, hehe: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S49861818 Farge: valnøttfarget
Elfi regndråpe Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg synes den ble altfor mye. Veldig massiv. Et mørkt sluk liksom. Kanskje det kan funke hvis du har stor stue.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Den var stilig, om du har stor nok stue Og lyse vegger, vel å merke!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 synes den ble litt for mørk om dominerende. men om dere har stor stue og lyst så kan det bli kult likevel....
Mø schæl! Skrevet 18. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2009 Tusen takk for svar :-)! Ja, var også litt bekymret for den blir litt "too much", men vi har 1. Caffelatte-fargede vegger (panel) 2. Valnøttfarget gulv 3. Hvitlasert tak 4. Brun sofa + sofabord Retangulær stue, ca. 25-30 kvm ville jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå