Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Min pappa har bursdag, vi er naboer og foreldrene mine har innvitert alle ned for å grille! Svigermor sier at hun ikke skal ned! Eg og mannen har vert gift i ti år, vi har alltid vert naboer til mine foreldre, svigers bor langt borte! Svigermor er en flott dame, snill og grei, men til tider sær... Hun sier at hun kan vere her hos oss sammen med minstemann på 9 mnd mens vi andre er på besøk.., jeg sa at det ble ikke aktuelt fordi lille skal i selskap til morfaren sin. Skal jeg bare la henne sitte her mens vi er på besøk eller skal jeg be henne ta seg sammen og bli med? Mannen min synes jo at det er pinlig at moren er slik, har alltid vert sånn, Synes det er rart at når sønnens svigerfar innviterer til grilling så velger hun å sitte i nabohuse å glo i veggen heller...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Huff! La kjerringa sitte der og glo i veggen! ;-) Føler med deg/dere...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 off kjering bitch casta hun ut sier du er illa til hene fifan bitch -
Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Haha, gi henne en kortstokk og en pakke mariekjeks og si hun får komme ned om hun ombestemmer seg
Anna Lovinda :-) Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 La svigermor sitte. Hun er voksen og ikke et barn man kan tvinge eller oppdra. Hun får stå for sine valg selv. Dersom noen i selskapet spør er det bare å si at Svigermor heller ville bli igjen hos dere og at du ikke kan forklare hvorfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå