maizi Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Heisann! Jeg venter baby i oktober, da er lillegutt 2 år og 4 mnder. Har jeg bruk for søskenvogn? Hvordan gjør dere andre det?
liten spire Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 hei hadde jeg vært deg ville jeg nok kjøpt en søsken vogn . Skal dere ut på tur kan det bli langt og tungt å gå for en 2 åring hvis det blir litt lengde på turen . Da blir det masse mas på deg som kansje må bære den lille som ikke vil gå Også veldig deilig å kunne putte 2 åringen i vogn om dere skal på kjøpesenter, byen osv Men detter jo bare min mening Skal selv ha søsken vogn men her blir det jo bare 12 måneder i mellom så det sier seg nesten selv
Kjærlighet <3 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Vi hadde søskenvogn til nummer en og to, men de er det bare 1 år og 4 mnd mellom. Og jeg hadde begge hjemme full tid de tre-fire første mnd, halv tid etter det og ut permisjonen. Når vi fikk nummer tre var mellomste 2 år og 4 mnd og da hadde vi ikke tenkt å bruke søskenvogn, den var lagt ut for salg. Men da gikk de to eldste i bhg, og tanken var at de skulle dra til bhg sammen med pappa`en sin. Så det avhenger jo litt av hvordan behov du har? Har du begge hjemme og er avhengig av vogn for å komme deg imellom, eller er eldste i bhg? HAr du tilgang til bil? osv... Ikke så mye å bli klok av kanskje :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Vi får 2 år og 10 måneder mellom og dropper søskenvogn. Hva med et ståbrett til vogna som alternativ?
liten spire Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 glemte og skrive att dette er min nr 4 og har brukt vogn til de to eldste til de var ca 3 pga de ikke ville gå på lange turer , når vi var i syden og velldig kjekt på kjøpesenter osv
Gjest Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 jenta mi er 2 år og 9 mnd når vi får.jeg skal ikke ha søskenvogn,men lurer på å få et søskensete til å ha på vogna:)
maizi Skrevet 18. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2009 Takker for svar;) Tenker jeg kan kjøpe en brukt søskenvogn, så blir det ikke så dyrt. Da er det ikke så farlig om den ikke blir brukt så mye. Ha en fin kveld alle sammen!
Gjest ~Gravida~ Uke 18 Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 3 år mellom mine,og jeg har brukt søskenvogna mye!! Til og fra barnehagen, i ferien osv. ståbrett funket ikke,når støresøster ble sliten så ville hun ikke stå,men sitte. Søskensete på vogan kunne vi ikke bruke,det går opp til et viss antal kilo,og hun var for tung,og vogna hadde kommet til å blitt ødelagt. :/ Vi prøvde 3 forskjellige søskenvogner,og til slutt ble det Gt-safari sin med STORE (viktig) hjul bak. Den vogna er helt himmelsk å trille. Lykket til.
mimmi9 Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Blir ca 2 år og 2 mnder mellom mine, og har alt kjøpt søskenvogn. 2 åringen foretrekker å sitte i vogna fremfor å gå selv. Har kort avstand til butikker og slikt, så vil være avhengig av søskenvogn. 2 åringen begynner 50 % i b.hage til høsten, men er såpass kort avstand at jeg kan trille ham dit enkelte dager. Sjekk billig søskenvogn på babyshop.no
Gjest Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Da jeg fikk nr 2 var min eldste,en sønn 2 år og 1 mnd.Jeg hadde bare søskensete jeg.Det er et sånt "sete"som man fester med seler oppå vogna! vet ikke om man selger det nå for tiden da men..Dette var i 1999.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå