Gå til innhold

Parkdressene fra Reflex - noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Reflex her om dagen og fant en parkdress til 500 kr (vårdress). På samme stativ hang dressene fra Reima til 1100 kr. Jeg klarte ikke å se den helt store forskjellen på disse to dressene... Noen som vet om Reflex dressene er ok? Evt om det finnes andre dresser som er bra? Har vinterdress fra Polarn O Pyret og har vært strålende fornøyd med den!!

Hvordan er forresten dressene fra Reflex på størrelse? Synes de så veldig store ut. Lillegutt bruker 92 i vanlige klær nå og hadde i grunn tenkt å kjøpe dress i 98, men synes kanskje 92 så stor nok ut i massevis :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt Reflex og er kjempefornøyd. Den har fungert helt fint for meg. Ungen har vært tørr og jeg har ingenting å klage over.

Kan nevne at vi har godt over millionen i inntekt, så det er ikke fordi vi ikke har råd til Reima eller Troll vi har valgt Reflex.

Jeg er av den oppfatning at hvis ting er bra, mye billigere, så går jeg for det. Reflex har vært helt super. Lett å vaske, ungen er tørr og varm. Var også veldig begeistret for at du kan ta ut foret, slik at jeg har bare en dress. Slipper å kjøpe egen vår/høst dress uten for. Det er også da veldig mye lettere å bli tørr når den vaskes en gang i uken fordi foret trenger ikke å vaskes så ofte.

Kjempefornøyd.

Skrevet

Supert å høre! Vi tjener også veldig bra og har råd til å kjøpe flere Reimadresser om det skulle være det, men jeg synes det er litt vel mye merkehysteri på dette området... Har ikke behov for å vise "alle" at vi har råd til Reimaklær, så lenge ungen er like tørr og varm i en annen dress :)

Takk for innspill!

HI

Skrevet

Dressene er kjempegode, men store (brede) i str. Dvs om gutten din er lang fra skuldrene til skrittet, kan det hende du må gå for 98. Hvis ikke er 92 nok i massevis.

Skrevet

Vi har reflex dresser som vi har brukt til 4 (mer og mindre tamme...) unger. Vært kjempefornøyd, men de har sikkert sine dårlige år mht produksjon de også?! Hatt Reima som har "spjæla" fra a- å på 3 uker, umulig å klage på da "det ikke skjer med Reima, det må være feilbruk" Vet andre og har fått samme svar da de har prøvd å klage på det. Så vi har styrt unna. Hatt ei lue og som røk i sømmen etter 2 uker på en to- åring...

Skrevet

Er helt ok, vi hadde denne forrige sesong. Reima er en del mer vanntett så da slipper vi nesten å ha regntøy siden denne puster. Da vi hadde Reflex hadde vi regntøy når det regnet og dressen når det var litt vått ute fra før. Syntes Reflex sine modeller i år var kjedelig, så da ble det Reima siden jeg likte fargen til gutt så godt:-)

Skrevet

Jeg har hatt vårdressen. Syns den var helt ok og det er jo en grei pris på den. Er nok ikke så vanntett som de dyerere merkene, men på vårparten bruker man jo stort sett regntøy når det regner så blir jo mest til de dagene når det blåser og er opphold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...