Gå til innhold

Er jentene deres glad i rosa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har 3-åringen blitt totalt oppslukt i alt som er rosa.. hun nekter å gå med gensere og jakker som ikke er rosa, uten å hyle og skrike.. når vi ser på ting/klær/sko er det bare rosa som gjelder.

Betsemora hennes hadde kjøpt en søt skjortekjole til henne i går, men den var ikke rosa så hun blånekter å ha den på..

Sukk...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosa og lilla for ho på to. Men ho kler på seg andre farger også uten å bli sint, så langt er det bare en bukse ho har nekta å ha på seg. Og siden jeg syntes den var stygg selv hadde jeg ikke noe imot å hive den i posen til klesinnsamlinga. :-)

Holder jeg forskjellige klær mot henne og en er rosa eller lilla så er det alltid den ho velger.

Jeg er ikke så glad i rosa selv men ho har fått eller arvet nesten allt hun har så er mye rosa der.

Men hun er egentlig veldig fin i visse rosafarger og da.

Blir jo spennede å se om ho blir som din når ho blir eldre eller om ho blir ferdig med rosa.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jenta vår på 19 mnd er helt besatt av rosa... Hun og mormoren var på senteret her en dag og mormoren ville kjøpe en vårjakke til henne. Det var helt uaktuelt - hylte og skreik, og pekte på en annen jakke og sa "josa! josa! josa!" Det blei rosa jakke=)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Hm, forsvant en setning innimellom der - de så på en lilla en først=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...