Gå til innhold

Hva gjør man med den sureste mannen i verden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har prøvd å lage barn en stund. Mitt første, han har flere voksne barn fra før. Nå bor jeg hos han noen dager fordi det er eggløsningstider. Har tatt pergotime denne gangen for å få fart på sakene. Vi har avtalt å ikke miste en eggløsning fra nå av. Nå går det skikkelig dårlig med oss....... Jeg har hatt masse bivirkninger pga pergo, mistet søvn etc. Har sagt at jeg synes han kunne støtte meg litt. Han kaller dette"bråk" - noe det ikke er. Jeg må jo få lov til å si ifra. Forrige natten ble det ikke sex en gang. Og det er viktig nå. Endelig har jeg fått en natts søvn. Men våkner opp med verdens sureste mann ved siden av meg. Jeg måtte be om sex i natt. Han kjører sitt løp hele tiden, jeg må tilpasse meg. Å snakke med han gjør alt bare verre.Jeg har nå trukket meg litt tilbake . Vet jeg kanskje burde reise herfra, men det er vanskelig for jeg har ingen. Og vi har hatt gode stunder også. Ond sirkel; jeg har ønsket å snakke om det som var vanskelig. For å bli venner igjen. Han vil ikke snakke. Så blir alt bare verre. Kvinnelist... Jeg bør vel fortsette å trekke meg tilbake. Ikke mase, men si minst mulig. Ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du å prøve å få barn med en mann du ikke bor med, og som ikke støtter deg slik du trenger? En skal ikke måtte trekke seg tilbake, og hele tiden ta hensyn til partneren.

Skrevet

Tja... Tror de fleste menn ville ha blitt stresset hvis man så åpenlyst skal lage barn. Nå, på sekundet. Kan faktisk forstå at din mann blir stresset jeg. Nå bor jeg hos ham noen dager fordi det er eggløsningstider? Det høres ikke helt bra ut! Tror faktisk at hvis du vil satse på denne mannen må du slappe mye mer av angående det med barn. Ha sex på en naturlig måte og det som skjer det skjer.

Forstår faktisk din mann veldig godt. Det er du som høres vanskelig ut.

Skrevet

Beklager, men jeg tror ikke dette er en mann som passer dine behov. Hvis han er så grinete og lite imøtekommende allerede nå før dere har fått barn og ikke engang bor sammen, så tør jeg ikke tenke på hvordan han vil bli når dere har fått en liten krabat som har behov.

Jeg ville seriøst vurdert et partnerbytte!

Skrevet

Ok, men det er faktisk han som forslo først å gjøre meg gravid. Kort tid etter at vi fikk et forhold. Jeg ønsket det, men hadde aldri begynt å snakke om det så tidlig. Han har vært veldig int å gjøre meg gravid. Tar kontakt og spør masse om jeg har graviditetssymptomer denne gangen, har jeg ømme bryster etc. Hvor er jeg i syklus, har jeg tatt eggl test i dag etc?

HI

Skrevet

nå må du vær så snill å tenke litt.....jag advarer deg mot å få barn med denne mannen!!!!! gå fra han, finn en som elsker deg og få barn med han...mannen i ditt liv.....dette er ikke mannen i ditt liv!!!

jeg skjønner at du tenker at du vil ha barn nå og det er god nok grunn til å godta alt, og du føler kanskje tiden renner ut om du ikke får barn snart....ikke vet jeg, men jeg lover deg, du vil ikke ha barn med han, men det ser du først når du har fått barnet og morsinstinktet setter inn....desverre...

tenk på barnet ditt, du vil gå gjennom ild for det når det kommer....så gi barnet ditt en pappa som elsker mamma....

Skrevet

Ok HI, men dette høres helt sykt ut. Har dere i det hele tatt et ordentlig forhold?? Hvor gammel er han og hvor gammel er du forresten? Ikke at alder egentlig spiller noen rolle, men det høres ut som om han kontrollerer deg noe voldsomt her.

Skrevet

Det haster. Pga av alderen min. Han forslo som sagt å gjøre meg gravid veldig tidlig. Jeg spurt hva med oss? Han sa at vi skulle se det an. Han sa det var i orden at jeg hadde hele ansvaret for barnet om det ikke gikk med oss. Det har vært veldig mye opp og ned. Han er en spesiell fyr. Med enorm selvtillit.... Vil ha ting på sin måte... Vi har som sagt fine stunder også. Nærheten med han har enormt viktig for meg. Levd mye alene,. Men det blir smuler hele tiden. Av alt.

HI

Skrevet

Du tillater jo selv at du lever på smuler.......

Skrevet

off....jeg kjenner nesten desperasjonen din etter å få et barn....for enhver pris....

blir så lei meg, for jeg vet hvordan det er å ha barn med feil person...

IKKE gjør dette mot deg selv....

si meg...stoler du på han?? hvordan hadde det vært om du skulle sende barnet ditt til han annenhver helg, julaften, ferier??

Han kan si du får alt ansvar, men han kan fort forandre mening å da har ikke du noe å si!!!

nei, litt lenger frem i tid...

Skrevet

Slik jeg så hadde vi et forhold fra beg av. Hadde intim kontakt etc. Så viste det seg at han sa at han ikke kalte det "forhold", men bli kjent el. Kalte det vi hadde når vi tok det opp første gang at vi var venner. Jeg reagerte og han sa.:ok, vi prøver å bli bedre kjent. Det har vært enormt vanskelig for meg. Jeg synes det har vært uverdig. Ble slutt en periode. Nå er vi "vært sammen" igjen en stund. Og han sa i en forb at nå er vi jo sammen...Hyggelig det. Men det er masse som ikke er hyggelig. Han er 55 år, en voksen mann - men dessverre ganske umoden, synes jeg.

HI

Skrevet

Jeg ville dratt til Danmark istedet. Kjære deg, ikke gjør noe dumt nå.

Skrevet

Du kan fryse egg, eller ta en tur til Danmark. Jeg hadde latt dette forholdet gå i den store stygge angstboken og kastet nøkkelen til biblioteket. For det første er det vanskelig å bli gravid når man ikke bor sammen (jeg var i den situasjon at mannen min og jeg jobbet på forskjellige steder og at mannen min reiste mye i jobb, så jeg vet hva jeg snakker om), da må det bli stress for begge parter. For det andre å innvolvere menn over lang til for mye i eggløsning, tester osv tar ofte liv av romantikken- selv om de ofte sier det ikke gjør det.....

Nei, lykke til med barnelaging uten denne sure mannen som du ikke har et godt forhold til og ikke bor med.

Skrevet

Tusen takk for alle svar :-) Jeg har tenkt nøye på det nå og funnet ut at jeg ser hvordan det går i kveld og i morgen. Og hvis det ikke blir noen bedring, så avslutter jeg forholdet og reiser hjem i morgen.

HI

Skrevet

synes du skal bli jeg!

få barn med ham og fortsett å håpe på at han kommer til å vise deg litt ømmhet og litt oppmerksomhet en gang imellom.

da har du noe å hige etter, og ikke minst å klage over i maaaaange år fremover! det blir bra vettu!

Skrevet

NEI!!!!!!!!!!! Selv om jeg liker underholdning unner jeg ikke et barn å bli unfanget under slike forhold, det minste man bør kunne forvente som barn er at mor og far elsket hverandre da det ble laget. Hovedinnlegger, putt på deg buksene og kom deg til spermbanket. Dette er bare urpatetisk.

Skrevet

Sorry. Jeg skulle spørre om mannen er norsk? Det virker som han utnytter deg.

Skrevet

Ja, han er norsk. Vi har levd så forskjellig. Han har vært gift 2 ganger, har tre voksne barn. Han har hatt en masse forhold. På vår første date informerte han meg om at jeg var nr 37 han møtte via match...he, he. Jeg synes ikke han burde skryte av det.

Jeg har hatt to korte forhold. Ingen barn. Trenger mann og barn.

HI

Skrevet

Jeg tror Danmark er et bedre alternativ for deg, HI. Kjøpe sæd og bli gravid der, i stedet for å måtte forholde deg til denne mannen i 18 år minst fremover.

Jeg er alenemor, og vet hvordan det er. Det er helt greit:) Eneste er en tulling av en barnefar, som jeg kanskje kunne klart meg uten til tider. Ingen hjelp, bare bråk innimellom.

Skrevet

Nå går det kjempedårlig. Han har virkelig mast på at jeg skulle få respept på pergo og begynne med det. Og når jeg nå har tatt det... han har litt seksuelle problemer...litt slapp der.... og nå gikk det altså ikke. Hvis jeg spør om noe nå, sier han at jeg maser. alt blir galt. jeg kan jo ikke si noe mer. Nå er jeg kjempelei meg.

HI

Skrevet

Det høres IKKE ut som dere burde vurdere å få barn sammen, i alle fall ikke nå!

Skrevet

Du er kun tre år eldre enn meg og jeg kunne virkelig ikke se for meg å binde meg til en fyr som er 16 år eldre (gammel nok til å være faren min), som i tillegge er sur, impotent, kontrollerende.. Det virker ikke helt nprmalt at en fyr ønsker å smelle noen på tjukka med en gang de møtes, med mindre de er ute etter noe. Tror denne gubben er interessert i å binde deg til seg. Det er sikkert status å ha ei dame som er 16 år yngre enn seg. Du er i din beste alder kjære deg! Visst haster det med å få barn (klokken tikker osv), men ikke gjør dette for enhver pris.

Vær så snill og vurder Danmark!!! Eller se deg om etter en annen og yngre mann. Du vil forresten ikke dele livet ditt med en som sliter med potensen. Har vært der, og det funker ikke på lang sikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...