2 blå :-) Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har gått opp 10 kg og er kun i uke 22... Begynner å få litt panikk jeg nå.. Tror det er en del vann, for jeg får dype søkk etter bla klokka og sokker... Ringene mine kan jeg bare glemme... Noen andre som har gått opp så mye? Jeg syns jeg leser at di fleste kun har gått opp 4-5 kg rundt uke 20! Noen råd? Noe jeg kan gjøre? Jeg er vanligvis liten og spe, men nå begynner jeg å føle meg som en flodhest. Jeg spiser lite og har ikke noe kjempematlyst... Noen trøstende ord?
*1+1=2 små* Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 men alt er bra med blodtrykket ditt og du har ikke gått opp masse på kjempe kort tid? Vil tro vi er såpass forskjellige alle sammen og nå som varmen kommer får vi jo mye vann i kroppen! Har ingen råd eller fasit, men hør kanskje med JM hvis du synes det er skremmende mye(jeg gikk opp 20kg til sammen, så det er ikke så ille det altså)
cec26 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Jeg tror det er hormoner... jeg har det akkuratt sånn som deg, dette er mitt 3 svangerskap, og jeg legger på meg mye mellom 20 og 30 kg hver gang... jeg er nå i uke 25 og har lagt på meg 11 kg.. Jeg spiser ikke usunt og jeg er aktiv hver dag. Legen min har sagt at noen legger på seg mere pga hormonene i kroppen... det er som synd er at jeg alltid har 10 kg igjen for mye etter fødsel so mjeg virkelig må jobbe for... men etter ca 6 mnd er jeg i normalvekt igjen...
Gjest Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg er i uke 26 og her er det pluss 9 kg allerede:( Men jeg spiser normalt så prøver å ikke bekymre meg så mye..
Storegull_09 * Lillegull_11 Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Jeg er 19 uker og gått opp 7.5 kg..Men jeg trur det bare er det som må til inni magen..Alt som trengs liksom..Og jeg er tynn så jeg ville jo ha merket om jeg ikke fikk på meg buksene mine og.. Jeg tenker ikke sååå mye på det egntlig...Enda..he he
Musefella Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Hei, Jeg er også 22 uker på vei og har gått opp 10 kg. Sist svangerskap var akkurat likt, men totalt gikk jeg kun opp 15 kg da, så det roet seg på siste halvdel. Dette er nok veldig individuelt, men denne gangen tar jeg det heeeelt med ro :-)
lillevennen0709 Skrevet 19. april 2009 #7 Skrevet 19. april 2009 Jeg har også lagt på meg ca 10 kg, er nå 27+4, mitt første sv.skap. Har ikke merket noe til vann i kroppen enda, men appetitten har det aldri vært noe i veien med :-S Tenker at jeg får ta det som det kommer. Er også liten og sped, men har planer om lange og gode trilleturer i etterkant, så av skal det. ;-) Du får tenke at dette er en naturlig prosess, og at de fleste kiloene vil forsvinne av seg selv etterpå. Resten tar du i motbakkene med vognen! ;-D
auro Skrevet 19. april 2009 #8 Skrevet 19. april 2009 "Godt" å høre at det er flere. Pluss 8 kg nå i uke 25. 3. sv.skap. Har i de to tidligere gått opp 10 og 15 kg, så dette blir nok ny rekord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå