me84 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 jeg har en jente på 7 uker,lurer på om det er noe i veien for å ha henne med utendørs i en del timer på ettermiddag,kveld nå som det er rundt 10 grader...hvis hun ligger i vognen godt kledd?er invitert med på grilling i ettermiddag uten mulighet for å gå inn på en del timer.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Ja, hvorfor ikke ? Babyen min har ligget ute i vinter og det er da enda kaldere. Så lenge hun ligger godt og varmt så ser ikke jeg problemet : )
dete Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 "Faren" med å ha babyen ete på denne tiden av året er gjerne at man kler dem alt for mye. Junior var skikkelig svett igår, stakkars. Så nå sover han bare med en tynn ulljakke nedi dunposen. Er ikke sikker på om han trenger jakka heller, siden han har langermet body og genser over. Vanskelig årstid nå. Prøv deg frem, jeg synes du burde dra på grilling!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Dra på grilling og kos deg =)) Bare husk å kjenne i nakken på babyen om hun er varm eller kald =) Ingen fare med å ha små babyer lenge ute sålenge de ikke blir for kalde eller varme =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå