Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har en gutt på fem år som siden i går ettermiddag har hatt diare. Skikkelig altså, ikke bare bløt i magen. Men "vann" og har heller ingen kontroll. Må han på do så må han det NÅ! Som sagt, bare "vann" og helt gult. Lukter surt. Dette er i grunn ikke noe jeg bekymrer meg for, alle barn får jo diare. Men nå har han og fått feber, ikke mye, ligger på 39,1. Litt slapp, ellers fin form. Drikker bra. Men det jeg i grunn lurer på er hvorfor det nå lukter neglelakkfjerner av munnen hans? Noen som vet hva det kommer av? Aldri vært borti det før jeg. La merke til det i stad da jeg skulle vekke han, lukter mye. Trenger ikke ta nesen inn i munnen for å kjenne det liksom. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Aceton(neglelakkfjerner) er forbundet med høyt blodsukker hos de med diabetes type 1. Jeg vet ikke ellers hva som kan være årsak, men det høres jo ikke ut som om dette er det som feiler ungen din.....
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Takk for svarer ditt. Ja jeg vet det. Det med diabetes altså, men det har jo ikke min om han ikke fikk det akutt nå. Men det er det jo ikke. Er det noe annen grunn te at det kan lukte slikt da? Skjønner ikke så mye jeg. Har jo aldri luktet slik tidligere. Bekymrer meg ikke da formen er bra og han har begynt å spise litt. Men synes bare det er rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå