November nurk, i Desember Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 hallo dere. Når fikk småttisene middag introdusert? Og hvordan ble det motatt? Knærten min er noe kresen i grøtveien.(Nekter bla å spise Nestle hvis den blir laget på vann Men med Hipp går det bra.) Han får banan, frukt desser ol.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Heia! Vi har hadd middag sia 4 mnd ;-) Men bynnte me frukt og grøt, å grøten va ikke nåt tess før for ca 2 uker sia :-) Nu e han 5,5 mnd å får 3 måltida hver dag me fast måltid og 1 vellingflaska til nattmåltide:-) Får grøt til lunsj, middagsglass + dessert og grøt til kvelds :-) Han e ikke gla i potet som på en måte e litt hard i konsistensen å sitte fast oppi ganen på han, men spise ellers alt av 4 og 6 mnds middagsglassan og frukt/grøt/yoghurt. Unntatt den me laks og DILL av alle ting :-P Men d skjønne æ godt! For dill e jo for spesiellt interesserte :-P Du får bare prøve me nåt 4 mnds stadiet mat, så ser du ka han sir :-) Æ har også prøvd å lage barnematen sjøl å d syns han e godt :-) Idag va d kjøttdeig me makaroni og grønnsaka, å d gikk ned på høykant ;-) Har også laga laks me ris og grønnsaka og rein grønnsaksmos som æ har i frysern ;-)
November nurk, i Desember Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 vi har prøvd med potet og grønnsaksmos. Det var ikke suksess. Planen er på sikt å lage mat å fryse. Men vil teste ut litt før jeg setter i gang med noe "prosjekt" når ca gir du måltidene? Nå får gutten min snart 5 mnd grøt kl11ca og grøt og dessert ca 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå