Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Jeg er 4 uker over menstruasjon. Testene fra apoteket er negativ. har vært hos lege å tatt blodprøver. Venter på svar. Men kjenne æ e lei av å vente. Er jo tydligvis ikke gravid, hva kan det da være?
jordbærsjokolade Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Aner ikke jeg, har du slanket deg veldig i det siste eller trent veldig hardt?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 kan vel være mye rart, du kan jo spørre legen? Men vanlige greier er jo stress, overdreven slanking, sykdom etc.. Anbefaler en sjekk hos legen jeg!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Hun har vært till lege sier hun. Venter på svar derfra. Jeg mistet min da jeg trente alt for mye.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Herregud og enkelte styrer ut av at mensen er forsinket noen uker. Hysteriske folk.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Ja, hun har vært til lege og tatt blodprøver, men jeg tenkte på en mer utførlig sjekk. Litt frekk i kjeften, du.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 jo har blitt enig med legen om at vi skal ta hcg test og noen flere før æ evt blir sendt videre. Tungt å vente.. Nei har ikke vært for mye trening nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå