Bumblebeee Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har alle sprukket og havnet på gata igjen? Hadde en slapp periode selv, men er nå i full gang igjen.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Hehe, virke som alle har sprukke ja :-) Æ burde virkelig slutte me å spise djevelens mesterverk! Har jo en kjole æ ska komme inn i til bryllupe mitt om 2 mnd! :-) Men ka trur du den "snille" mann min ga mæ i morsdagsgave og gave før han dro til Afghanistan..... 4 KARTONGA me Bueno.... hehe:-) Å verste e jo at dm forsvant skummelt raskt ;-) Ka e din favoritt? :-)
Bumblebeee Skrevet 18. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2009 Har ingen favoritt, men er veldig glad i melkesjokolade med nøtter. Og Walters mandler. OG SMASH!! Mmmm. Men nå er det slutt. Har begynt å spise sunt og skriver opp alt på vektklubben.no, slik at jeg ser at det ikke blir 4000 kalorier liksom. Fikk meg noen kraftige overraskelser der, trodde jeg spiste sunt og passe mye, men det er en del kalorifeller man lett går i. Skal i et bryllup i begynnelsen av juni og der er det mange gamle kjente. Ønsker ikke se ut som en blubben og sliten småbarnsmor Men har funnet en større motivasjon også. Fikk sv.diabetes og er derfor mer disponert for dia 2 senere i livet hvis jeg ikke passer på. Har høyt blodtrykk også, så god helse er viktig slik at jeg kan leve et langt og sunt liv sammen med familien min Lykke til med bryllup!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Ja, go helse e faktisk en svært go motivasjon!!! :-) Du får ha lykke til så mye, å tar man d rolig og pent me et par kg i mnd, så e d mye lettere å holde vekta :-) Æ har handla mæ ei fancy tredemølla i tillegg :-) Funke hest!! Ha en knallgo dag ;-) Å takk, satse på mann min rekke hjem i tide og huske ka han ska svare, hehe ;-) Heldivis e d meste av bryllupsforberedelsan i boks :-)
*En rosa og en blå* Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Jeg falt så sinnsykt langt av vognen at jeg klarte ikke å hoppe på igjen... (¨;¨) ... *skammer seg* Og så har jeg det "problemet" (luksusproblem, dog...) at jeg legger ikke på meg nå så lenge jeg ammer, så jeg kan spise nesten så mye sjokolade jeg vil uten at det vises utenpå. Sukk, men det er jo IKKE bra for den indre helsen min... eller tennene mine... Skal prøve hardt å løpe etter vognen og hoppe på igjen!! ;-D Det er godt du etterlyser oss, for jeg trenger det.... *Prøver å løpe etter vognen* - håper å nå den igjen til mandag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå