Gjest Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Var og tok ut 600 kr i minibanken tilknyttet postbanken. En venninne som samler penger til en gave skal ha 400 kr og nettopp fordi jeg ville unngå å få en 500-seddel tastet jeg 600 som uttaksbeløp. Selvsagt fikk jeg en 500+100-seddel. Gikk inn i postbanken, trakk min kølapp og ventet tålmodig på tur. Når det endelig var min tur og jeg fikk forklart at jeg trengte 3 stk 200-lapper fikk jeg et nedlatende svar fra postbankfunksjonæren at dersom jeg ikke var postbankkunde kunne han kreve meg for et vekslingsgebyr. Vel, en ting er sikkert og visst. Jeg blir IKKE postbankkunde etter å ha opplevd servicen deres!!!
AdrenaLine Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Hehe, det er jo helt utrolig!! Han hadde vel en dårlig dag... Tror nok dessverre at dette gjelder de fleste banker. Glemmer aldri da jeg som tiåring kom med sparebøssa mi og skulle veksle inn pengene... Halvparten forsvant i gebyr. For ordens skyld så var dette Sparebanken Nor, ikke postbanken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå