jadaneidaså... Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Mamma har kjøpt en til lillegutt på salg, som han skal bruke når han begynner i barnehage til høsten. han har da såvidt fylt et år. Duger denne, eller bør jeg bruke den til ekstradress, og kjøpe reima?
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Skogstad dressen får mye positiv kritikk her inne. Den tåler ikke så mye vann som Reima og Troll, men holder lenge. Jeg har god erfaring med dressen til større barn, og det er heller ikke et særlig billig merke. Om du mener at den ikke holder stand kan du jo kjøpe en dress til.
lille je Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Min veldig aktive toåring har brukt skogstaddress i vår, og det har vært VÅTT her i Trondheim. Han har aldri vært våt igjennom, enda de delvis LIGGER i søledammene her. Han hadde Reimatec før han fikk denne, og jeg kan ikke egentlig si at jeg merker så stor forskjell, så jeg vil definitivt si at Skogstad duger!
jadaneidaså... Skrevet 18. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2009 Ok. takk for svar begge to:)
milla84 Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Jeg har brukt skogstad-dress som ekstradress til min gutt på 2 i år. Har vært fornøyd med den, men syns den er litt stiv og vanskeligere å bevege seg i enn f.eks. reima.
Zupermam Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 den holder nok:). husk at de små på 1 år ikke er ute i timesvis slik som de store barna. Synes det er litt dresshysteri ang dyre dresser til de aller minste. Hadde feks en vinterdress fra HM til min da han var i barnehagen d en første vinteren. Var de slaps eller dårlig vær var ikke de minste ute.
rampetrollet Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Vi har hatt skogstad dressen i 3 sesonger til gutten vår og har vært veldig fornøyd Han har skjeldent vært våt gjennom, og vi bor i Bergen + er at den har utakbart for så den kan brukes som vår/høstdress og
erteposen + 4 Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Her er de minste ute uansett og de er ute i ca 2 timer. Varierer sikkert fra bhg til bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå