dolly29 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Har en kastrert hannkatt på 6år. han har begynt å tisse inne og ute. mildt sagt over alt. Ser ikke ut som han trives lengre og vi tok han med til vetrinæren for å sjekke han. De fant en vond tann og fjernet den. Da roet tissingen seg. Men nå, denne uka har han tissa på leker,vogna og teppet inne. Mens vi ser på. Barnet er over året, og forstår ikke hvorfor katten har begynt å tisse nå. Han tisser på klærne også Noen tips til hvordan vi kan bli kvitt problemet. Er i utgangspunktet lite interesert i avliving, da vi synes det VAR en koselig katt...
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Katten til mamma og de holdt på sånn, da var det noe gale med nyrene eller noe, måtte ihvertfall operere og gå på medisiner...
dolly29 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. april 2009 Men burde ikke dyrlegen sjekka det når vi var der??? Det var ikke meg som fulgte katten, men dyrlegen vi bruker å veldig flink... får høre med mannen om det ble sjekka... Katten er i strid med en annen katt i gata, kan det være noe der???
kelly Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Urinveisinfeksjon eller nyrene, tipper han går på for fra butikken? Bytt til ordentlig mat, fåes hos veterinær eller dyrebutikk...
dolly29 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2009 Vi har prøvd å gi skikkelig for, men katten nekter å spise, (spiser ikke boksemat heller:(
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Dyrlegen burde ha sjekket nyrene sist også. Du får gi beskjed denne gangen om å sjekke nyrene hans:) Min katt har stadige problemer med tissingen, men etter vi begynte å bruke et spesielt fôr til han, har det bedret seg veldig. Han har noen problemer med nyrene som forårsaker tissing til alle tider.
kelly Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Katten velger ikke å dø fremfor å spise rett mat, han spiser til slutt om du er sta nok...Man gir ikke barn godis selv om de nekter å spise grønnsaker Uvi ender med dødelig utgang om det ikke behandles, OG endres i kosten, for da trenger han et for for kastrerte katter..om ikke han får det kommer det tilbake igjen.. Mvh ei som jobber som ass på et veterinærkontor..
dolly29 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. april 2009 jeg har nå snakket med mannen og katten er sjekket for alt. Vi får prøve å gå over til skikkelig for igjen, men tror ikke det hjelper. Jeg har begynt å jobbe hjemme (familiebarnehage) og lurer på om det samt nabokatten, kan være et problem. Har snakket med mor idag, og tror at pus skal få være hos henne en stund nå. (katten er veldig fortrolig med mor) så får vi se om det hjelper. Kan godt hende han føler seg overkjørt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå