Krissa:) Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hva kan det bety?? Noen andre som har opplevd dette. Jeg er 5+5 i dag. Blir litt engstelig
lille skatten Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Ja jeg har ogsaa hatt det, 3 ganger naa. Har vaert hos gynekologen og tatt innvendig UL og alt var bare bra, han sa det var normalt aa ha det om det er i smaa mengder og det ikke er friskt blod der. Om man har en SA er det ganske store smerter og stoerre mengde blod med i bildet. Han sa ogsaa at om man har slike brune utfloder boer man slappe mer av og ta det med ro for man er mer disponert for at en SA kan skje da, men prosentvis var det vist ikke saa mye. Ikke vaer engstelig, jeg har snakket med flere av venninne mine som har barn og de fleste av dem hadde ogsaa slike en eller flere ganger under svangerskapet. Saa ta det med ro og nyt vaaren i et roligere tempo..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 hadde det i begge mine forrige svangerskap uten at noe var galt. Når man blir gravid forandrer hormonene seg ganske mye og man blir litt mer lettblødd i skjeden. Alt strekker jo seg litt også. Så man kan blø litt og så kommer det ut som brunlig utflod.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Heisann. Jeg er også 5+5 i dag og er på dag nr 6 med brun utflod (gromsete utflod) Har hatt friskt blod også et par 3-4 ganger men smååå mengder. Legen sier det er ikke enkelt å lokalisere hvor det kommer fra og hvorfor.. men den lille spiren er til stede enda vertfall. Myyyyye blod og smerter må til for å miste, så som lille skatten her sier, ta ting i litt roligere tempo, plei deg selv og slapp helt av=) Lykke til=)
Krissa:) Skrevet 19. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. april 2009 Jeg takker for alle svar I går kveld begynte jeg å blø friskt blod Ikke nok til at det kommer i binde med ser det på papire.Har ikke sterke smerter men murringer i mage og korsrygg. Frustrerende å ikke vite om alt er som det skal. Skal til legevakta kl 12, håper at jeg kan få en ultralyd.... Så får håpe at spiren holder seg fast der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå