husmus &2 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hva bruker dere til å mose maten? 5 mnd. Og ikke food processor for det gidder vi ikke å kjøpe.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Jeg har en liten stavmixer, men om det bare er littegranne så bruker jeg en gaffel rett og slett. Stavmixere får man kjøpt ganske billig tror jeg. Jeg fikk min til jul av en heller gjerrig grandtante så kan ikke tenke meg at den kostet allverden.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Stavmixer er bra og billig (200kr ca?). Ellers skal visstnok tesil også funke, ifølge min helsesøster. Ikke prøvd selv. Vi har foodprosessor og godt fornøyd m det.
Gjest yrild Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Hvitløkspresse :-) Det anbefalte Mamma...
husmus &2 Skrevet 18. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2009 Ah, hvitløkspresse hørtes lurt ut! Har en stavmikser, men hvis jeg bare skal mose litt så funker jo ikke den. Ellers genial til grønnsakssmoothiene mine!
Lunita_ Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 stavmixeren min tok fyr her om dagen.... hehe men den var billig.. du får det du betaler for!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå