Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. april 2009 #1 Skrevet 18. april 2009 Hvor mange barn har dere (alder) og hva skal dere gjøre i dag? Finvær eller trist ute? Har en hel dag hvor det ikke står noe husarbeid på planen siden alt ble gjort i går, og det er så uvant at jeg virkelig ikke vet hva vi skal finne på, hehe.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Tja.. hva som skjer i dag da.. hm.. Vi har to barn.. en på 3,5 mnd og en på 2 år og 3 mnd. Nå sitter jeg oppe med barna ( minste sover en liten lur nå.. mens snuppen og jeg set på nrk super).. sambo sover.. Skal la han sove til ca 9.. så KANSKJE jeg legger meg litt igjen.. men tviler.. så da blir det vel en felles frokost.. Også må vi en tur til byen.. for vi får middagsbesøk i kveld.. og de skal ha med seg tulla si på 2 år.. og vi har ikke rullegardin på det rommet.. så det skal vi kjøpe og henge opp.. Så da tar vi vel begge barna i søskenvogna og tusler.. må bytte en lue på polarn o pyret å.. så går vi hjem igjen. og er vi heldige så sover barna samtidig.. og etter det så kommer vi nok til å være ute å leke.. iallefall eldstemann og pappan.. mens jeg kanskje rydder bitte litt her til vi får besøk.. burde gjort rent.. men tror faktisk ikke jeg gidder.. Så kommer besøket 17.30 .. Altså ikke så mye som skjer
Gjest Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 Fint vårvær her tenker jeg.. 10-12 grader og sol som i går.. men litt skarpt i lufta.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Har en gutt på 2.5 år.. Snart kommer pappa med leveggene de har kjøpt for oss.. Så skal jeg på jobb i kveld.. Finvær ute =)
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 God morgen Jeg og frøkna sto opp klokka kvart på sju, jeg kunne nok sovet lenger men frøkna var klar da...(20mnd). Far i huset skal sove til mellom ni og ti tenker jeg, også tenkte vi å dra til Sharif dekksenter og kjøpe 2 nye sommerdekk til hovedbilen. Etterpå der skal vi kjøpe sånne beskyttelses trekk til bila som er under bilstolene, nå når nemlig frøkna frem til bilseteryggen med møkkete sko osv...dessuten beskytter de polstringen. Etterpå der skal vi vel hjem, sambo skal legge om til sommersko på bilene også skal vi nyte sola
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Usj, jeg må jobbe idag mens sambo og lillemor skal kose seg ute i godværet.
kokosyklus Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 I dag er det supert vær i oslo og snuppa og jeg er hjemme alene. Pappan er på fjelltur. Med tanke på at dagen startet 0415 i dag (!?!?!?!?) blir det spennende å se humøret hennes utover dagen. Vi skal ta t-bane; det synes hun er kjempegøy. Så skal vi kjøpe bursdagsgave og gassballong til fetteren hennes også skal vi leke i parken og spise matboksen og sove litt mens mamma leser bok. SÅ skal vi mate endene og gå hjem å spise middag sammen. Så skal vi sikkert leke ute i hagen eller noe. Snuppa er 14 mnd
Bippe77 Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Skal snart spise frokost her.. så skal lillegutt leveres hos bestefar... så skal jeg og mannen min på kjærestetur til gøteborg! Hotel til imorgen... ut og spise, slappe av og bare kose oss! gleder meg!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Jeg er alene hjemme med gutta på 2 og 4 år i helga så da må jeg finne på noe : )) Begge sto opp ca 07.30 idag så nå spiser de frokost og ser på NRK super................ Først på dagen skal vi ned til stranda sammen med ei venninne med to barn og etter det skal vi til ei annen venninne på lunch og skravling : ) Ikveld blir det sikkert å leke ute i hagen før bad og legging!!! Her er det knallvær.... sol og snart 10-12 grader!!
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 18. april 2009 #10 Skrevet 18. april 2009 Må en tur i butikken, men det er ikke noe hast eller storhandel akkurat. Det er aldeles nydelig vær, så vi tenkte vi skulle ut og prøve nyinnkjøpt sykkelvogn med begge jentene oppi senere )))) Har bare kjørt med en av dem om gangen foreløpig.
Gjest Sekretøsa Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Snuppa og jeg har vært på butikken og kjøpt inn rundstykker og godt kjøttpålegg rett fra disken, så vi har kost oss med en god frokost ) Etterpå skal vi på plantasjen og kjøpe litt hagedill, før vi helt sikkert skal nyyyyte finværet ) Ungene er 4 1/2, og 19 mnd
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Vi må ut å kjøpe vårsko til Cornelia og annet smådill:) Det er strålende vær her i dag, så vi skal nok være mye ute i hagen også
Tøysetipp Skrevet 18. april 2009 #13 Skrevet 18. april 2009 Det blir eksamen i dag også. Skal møte noen i klassen for å snakke om oppgaven og hente litt inspirasjon. + at det er litt sosialt. Arvingen er hos sin far.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. april 2009 #14 Skrevet 18. april 2009 snuppa e syk så det blir nok bare inne tenker eg.. prøver å få henne til å hvile litt så da blir det vel en lur på meg også siden vi ikke har sovet de siste to nettene.. sambo e bortreist så det e meg å snuppa aleine i 2uker;) typisk at hun måtte bli syk med en gang han hadde reist:P ellers e det overskyet her, men ser solen prøver å komme igjennom så blir nok ganske fint utover dagen
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 18. april 2009 #15 Skrevet 18. april 2009 Fint vær her. Mannen og småen er sendt på hyttetur for å bære fliser og sette opp karmer (vel, småen får vel slippe=) ) mens oldemoren skal underholde =) Jeg sitter hjemme og prøver å lese til eksamen...
Gjest Skrevet 18. april 2009 #16 Skrevet 18. april 2009 Vi har vært på biltema og kjøpt speil slik at vi kan se lille frøken som sitter bakovervendt. Prøvde å få klipt eldste hos en drop-in frisør, men det var så lang kø så det droppet vi. Nå sover begge barna litt så da slapper jeg av på sofaen. Etterpå skal vi ut og sykle litt. Sambo jobber så når han kommer hjem blir det grillings. Barna er 8,5 mnd og snart 3 år.
celodi Skrevet 18. april 2009 #17 Skrevet 18. april 2009 Vi skal ha barneselskap storgutten som blir 4 år=) 26barn=) Litt og ordne og pynte til bursdagen,og når den er ferdig skal vi slappe av og kose oss med ungene De er 6,5 år,4 år(om to dager) og 3,5 mnd.
mamman t go`gutta Skrevet 18. april 2009 #18 Skrevet 18. april 2009 Her skjer det ikke stort, og deilig er det. Maxi og pappa`n er ute på dugnad, midi sitter og ser på en film, mini er ute og mater en katt og jeg venter på at vaskemaskinen blir ferdig, så jeg kan henge opp klær. Deilig vær, så resten av dagen blir nok tilbragt ute i hagen.... kanskje en sykkeltur. Hverdagen er fult opp til randen, så deilig med helgedager der ingenting er spikret.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 18. april 2009 #19 Skrevet 18. april 2009 Langt på dag nå, sov til halv elleve etter at mannen stod opp med Jonas rundt åtte. Nå har jeg og Jonas spist lunch, han er lagt også skal jeg vaske hagemøbler og altan. Vinduene tok jeg med engang jeg våkna.... Visning på mandag igjen- håper å få solgt for er så tungt å gjøre så mye rent med denne magen (uke 33 nå) Nydelig vær i Sandnes idag så skal bort til svigers og vaske bilen og dekkene som er nyskiftet senere- de var på hytten men låner hagen og gårdsrommet i det minste...
Cat.68 Skrevet 18. april 2009 #20 Skrevet 18. april 2009 Her er det finvær. mannen min skal ta vesla ut på trilletur, selv skal jeg trene litt så slappe litt av før jeg skal på ettermiddagsvakt på arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå