Gå til innhold

hmmmmm........

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser på reklamen fra norges styggeste rom på tv3...der er det en barnehagetante med pircinger i fjeset. Jeg mener:er ikke det litt feil å la en barnehagetante få lov å ha det på jobb?? eller er jeg helt på blåbær tur nå?

om det så viser seg at jeg tar feil og hun ikke har masse dobber i fjeset sitt,hva mener dere om at folk som jobber i barnehage som har det,eller har masse tattoeringer....... vil bare vite :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er helt greit.

Skrevet

jeg hadde heller vært bekymret for at barna skulle rive det ut.En blir ikke et dårligere menneske av å ha piercinger og tattoveringer vet du

Skrevet

Hehe.. Hva skulle være galt med det? Kan vel være like flink som en uten tatoveringer/piercinger??

Nei, det kunne ikke brydd meg mindre gitt..

Skrevet

Jeg hadde som ei over bekymret meg mest over at barna skulle rive det ut (om enn ikke med vilje). Og evt hva slags motforestillinger/fordommer foreldrene muligens smittet over på barna sine. Har møtt meg sjøl litt i døra der ifht enkelte i snupps bhg, og jeg _håper_ snupp ikke har merket det, for nå er ei jeg hadde motforestillinger mot ei av dem jeg liker best :o)

Skrevet

Jeg hadde helt klart reagert på det. Vil ikke at mine barn skal få forestillinger om at det er greit å pierce kroppen. De kunne hun ha tatt ut under arbeidstid. Det er jo helt klart en viss type mennesker som gjør det i voksen alder også.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...