Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 sitter å ser på reklamen fra norges styggeste rom på tv3...der er det en barnehagetante med pircinger i fjeset. Jeg mener:er ikke det litt feil å la en barnehagetante få lov å ha det på jobb?? eller er jeg helt på blåbær tur nå? om det så viser seg at jeg tar feil og hun ikke har masse dobber i fjeset sitt,hva mener dere om at folk som jobber i barnehage som har det,eller har masse tattoeringer....... vil bare vite
Den heldige eier av ett barn Skrevet 18. april 2009 #2 Skrevet 18. april 2009 Synes det er helt greit.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 jeg hadde heller vært bekymret for at barna skulle rive det ut.En blir ikke et dårligere menneske av å ha piercinger og tattoveringer vet du
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Hehe.. Hva skulle være galt med det? Kan vel være like flink som en uten tatoveringer/piercinger?? Nei, det kunne ikke brydd meg mindre gitt..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Jeg hadde som ei over bekymret meg mest over at barna skulle rive det ut (om enn ikke med vilje). Og evt hva slags motforestillinger/fordommer foreldrene muligens smittet over på barna sine. Har møtt meg sjøl litt i døra der ifht enkelte i snupps bhg, og jeg _håper_ snupp ikke har merket det, for nå er ei jeg hadde motforestillinger mot ei av dem jeg liker best )
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Jeg hadde helt klart reagert på det. Vil ikke at mine barn skal få forestillinger om at det er greit å pierce kroppen. De kunne hun ha tatt ut under arbeidstid. Det er jo helt klart en viss type mennesker som gjør det i voksen alder også.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå