Gå til innhold

Hadde en innmari ubehagelig kynner nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle kynnere er jo ubehagelig, men denne var liksom ekstra ubehagelig... Mer vond, egentlig... Måtte legge fra meg det jeg drev med for den tok all fokusen min... :-/ Det har jo bare vært en, så det er nok sikkert ikke noe å bekymre meg for, men jeg har hele svangerskapet hatt en ekkel følelse av at baby vil komme for tidlig... Har også hatt endel type mensmurringer på kveldene, uregelmessige... Jm har sagt at jeg ikke trenger å bekymre meg for disse murringene, men hun har jo ikke sjekket meg, da... Hum...

Baby FÅR IKKE LOV å komme før om TIDLIGST 4 1/2 uke!! :-/

Er uke 32+4 i dag (lørdag)...

Måtte bare lufte tankene! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde masse kynnere i svangerskapet.

endte opp med å ringe føden(sånn helt tilfeldig) og ble lagt inn på sykehuset for jeg hadde visst rier,og da var jeg i uke 31.

di fikk stoppa det heldigvis,fikk drypp og måtte være sengeliggende i 1 uke på sykehuset. Lillegutt greide heldigvis å holde seg inne til uke 37 da:)

Men hvis du føler at ting ikke er som di burde være så må du ringe føden,det anbefaler jeg,for hadde ikke jeg gjort det selv så hadde jeg født i uke 31.32.....

Skrevet

Med andremann hadde jeg det slik også.

Startet vell i uke 30-31.

Var ofte det var som ei rie tidlig i forløpet.

Måtte legge fra meg det jeg holdt på med å sette meg stønnende ned.

Var så sikker på at jeg kom til å føde lenge før tiden.

Men det endte med ei uke på overtid.

Den siste uka var helt forferdelig, men når ting endelig startet var "grovarbeidet" gjort ;)

Skrevet

Har ikke hatt noe mer vondter eller kynnere på 1 time, nå, så det ble nok bare med den ene... Har bare hatt hetetokter og vært tungpustet... Så jeg kryper til sengs og regner med at kroppen bare trenger hvile... ;-) Ringer føden om det skulle komme fler... Tusen takk for at dere svarte meg, iallefall! :-D Greit å ha litt andre erfaringer i bakhodet! ;-)

Natta! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...