Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Har en tidligere nabo som er ekstremt flink til å benytte seg av godene Norge står i kø for å gi henne. Hun er innvandrer, ble inngiftet til Norge, skilte seg, og er nå gift på nytt med ektemann i hjemlandet. Dit reiser hun ned en gang i året (for sosialpenger) og blir gravid. Eldstesønnen hennes var på besøk hos oss i dag og kunne fortelle at siden vi så ham sist (for 1 1/2 år siden) hadde han fått en søster og en bror til. Herregud. Det er nå snakk om 6 unger på den dama..... og hun har ikke rundet 30 enda. Ungene får gratis barnehage, klær, besøk på badeland, kinoturer, slalomturer, tur til lekeland.... you name it. De bor i kommunal leilighet med alle utgifter dekket. Og hun klager og klager over hvor vanskelig hun har det... Hvorfor flytter hun ikke hjem til mannen sin og resten av familien hennes liksom. Hahahaha..... Den var god..... Ja, hvorfor gjør hun ikke det.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Ikke greit å være langt borte fra mannen sin. Mye savn.
Gjest Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Ser for meg den omtalte damen i hovedinnlegget i sliten helsesandaler for å si det sånn:p
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Vel, for å si det jeg egentlig tenker da, relatert til hovedinnlegget er at misunnelig naboer som faktisk tror det at sosialpenger betaler noe slikt. Vel, patetisk. I tillegg, kommunale leiligheter er gjerne samlet på ett sted, er din også det? Har du så liten kjennskap til hva velferden i Norge dekker og ikke dekker, selv om man er innvandrer så kanskje du skal lese deg opp litt og se om du kan få deg neon fine stønader å leve fett på også...
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 eller Nike joggesko. Falske, som hun kjøpte sist hun var hjemme hos ektemannen og gjorde seg gravid.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Klart hun må savne ektemannen sin..... Han er jo sikkert en skikkelig kjærnekar. Spesielt siden hun velger å bo her helt alene, uten noe som helst familie rundt seg.... Og jadda, jeg vet godt at sosialboligene er samlet.... Skikkelig lekkert rundt der de bor... Og jeg vet jo hva hun får og ikke får for å si det sånn. Dette har hun selv vært og fortalt meg tidligere.... Homestart er vel den største giveren hennes vil jeg tro. Ja, jeg må innrømme at jeg blir litt misunnerlig på sånt. Hvem gjør vel egentlig ikke det. Spesielt når man selv er alenemor og sliter med å få endene til å møtes.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Du får snakke med henne, og se hvordan hun gjør det. Kanskje hun har tips og råd.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 Jeg liker heller ikke folk som utnytter systemet enten de er innvandrere eller norske. Har selv hatt en nabo som var alenemor og ikke gjorde annet enn å sitte på ræva og kreve penger av sosialen. Hun hadde faktisk mer enn meg i inntekt og jeg har tre års høgskoleutdanning. Og jobber og sliter ræva av meg fem dager i uken. Likevel fikk hun dekt det meste av utgifter til barnet og brukte de andre pengene hun fikk på alt mulig dritt til seg selv. Jeg vet ikke hva som skjedde men nå (for ca. et år siden) har barnevernet fratatt henne omsorgen for datteren noe jeg synes er bra bare av den grunn at slike mennesker som henne ikke er i stand til å oppdra barn til å bli gode samfunnsborgere. Hun var heller aldri noe opptatt av barnet. Man så henne aldri utendørs med datteren. Denne dama var bare lat. Hun orket ikke jobbe, det sa hun til og med selv. Nå derimot er hun nødt til å arbeide for pengene. Hun har mistet inntekten sin: barnet! Til pass for henne spør du meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå