Gå til innhold

Feelunique.com, blivakker.no, strawberrynet & lookfantastic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Noen med erfaring fra disse sidene?

De utenlandske av dem...må man der tenke på tollgrensa, eller har de avdeling i Norge slik at det sendes herfra?

Regner med blivakker har det.

Tenkte å shoppe litt, så hadde vært greit å høre deres erfaringer først:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har handlet på stawberry i mange år nå:-)

er 200 som er grensa, men siden de har gratis frakt så er det bare å bestille mange pakker.

bestiller jeg parfyme og de blir over 200 kr kommer det litt toll til, men siden det er så billig der så utgjør det ikke så mye.

rask med levering er de også:-)

Skrevet

det blir sendt fra kina by the way, men sjeldent det tar mer enn en uke å få leveringen:-)

Skrevet

SUPERT! de sparer vel ikke opp om jeg bestiller flere ganger, og sender i en stor sending m masse toll vel? :) hva pleier du å kjøpe da?

Skrevet

nei, de sender en og en pakke hvis du bestiller en og en pakke:-)

jeg bestiller mascara fast derifra, enten diorshow el ysl:-)

og parfyme da. givenschy, very irrestabel ( el noe i den duren:-)

Skrevet

så bra...skal kikke litt i morgen:) skal også kjøpe 750 ml tigi bedhead shampoo på blivakker til 199. Er jo billigere enn de små små flaskene hos frisøren, og digger den lukta på de produktene!

Skrevet

strawberry nett refunderer tollen, står info om det på hjemesiden deres....

Skrevet

Dere som bruker strawberrynet, anbefaler dere å sjekke feelunique, for den er engelsk, og nå som dollaren er ganske høy kan d være billigere der. jeg har iallefall funnet ut at jeg sparer litt på å handle mascara der i forhold til strawb. feelunique har også gratis frakt, og d tar ca 1 uke og få varene. har bare positive erfaringer derfra.

Skrevet

Deler feelunique opp bestillingene slik at det blir under 200 pr pakke?

• 4 år senere...
Skrevet

Et lite tips til dere som handler på nett, sjekk gjerne ut FinnRabatt for rabattkoder og tilbud. De har rabattkoder til flere norske nettbutikker.

Skrevet

God erfaring med strawberrynet. Tilkommer toll, men denne kan du få igjen om du sender inn kvitteringer på betalt toll. Tar lang tid men det funker :-)

Skrevet

Jeg fikk igjen utlegg på toll og moms fra strawberrynet.com Ila te-fire dager!

Skrevet

Handlet mye på strawb.net tidligere og var veldig fornøyd. Men da jeg fant ut at mye av varene de har er foreldet sluttet jeg. Beviset mitt her, da sikkert flere lurer; Jeg brukte en biotherm ansiktskrem før dom gikk ut for en del år siden.. Strawb.net hadde denne og gang på gang fikk jeg utbrudd av kviser. Så når de har en vare inne fortsatt som er utgått frs hele verden så sier det litt hvor lenge de har ligget på lager.

Gå heller for feelunique, identiske produkter (mange selger fake) og billig, gratis frakt over 50kr eller noe sånt. Skal jeg ga over 200kr bedtiller jeg flere ordre bare, veldig fornøyd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...