Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 min far e psykisk sykog har vært d i mange år. foreldrene mine er skilt og jeg har vokst opp med mor. har i grunn hatt lite kotakt med far gjennom oppveksten. men i de senere år har vi hatt meer kontakt.. han har lagt seg inn selv flere ganger og prøvd å få hjelp,men helsevesenet tar lang tid. i dag ringte jeg han,er mange dager siden jeg har hørt noe fra han-, da viste d seg at han var veldig sliten og klarte ikke ta tak i ting,fikk derfor overtalt han til å ringe legen,sa til han at hvis han måtte reise til lege kunne jeg hente han(30 min unna meg). plutselig ringte legen hans meg og sa at han hadde snakket med far og han så d sånn at han trengte hjelp,og at jeg kunne kjøre,bla blabla.så sier han plutelig at jeg må dra med en gang for han så på han som selvmordskanditat. dette måtte jeg fortelle mor for å få pass til sønnen min,. snakket med henne nå i kveld og da kom problemet... hun er livredd for megog psykisk syke farva han kan finne på.. kom opp med mange eksempler på drap av syke. skal være enig med henne,menklarer ikke se på d at pappa kan være "farlig".. men hun mener d er feil av meg å ta sånn ansvar for pappa når jeg selv sliter psykisk,har en liten sønn og er gravid,at d ikke er jeg som skal ta ansvar for far,men heller omvendt.. hva gjør jeg???
SOMMER :) Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Nå ligger den på skravle.. husk å tenke på deg selv. To har barn som trenger deg! støtt faren din, men ha klare grenser for deg selv. Han har andre som kan støtte seg, slik som lege og psykiater! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Håper han blir innlagt og får hjelp. OG medisinering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå