Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Skal starte butikk til høsten, trenger et litt kult navn til den:) Feel free til å komme med forslag:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Enkelt å greit litt for alle, men mest for jenter/damer 16-50 ca. Hovedsaklig billig undertøy, men også av det litt mer ekslusive..typ brudeundertøy å sånn!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Er allerede mange butikker med det navnet:)
Gjest Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 hehehehehe det var jo litt morsomt forslag, men også litt trashy:) Jeg suger på slike kreative oppgaver, men hva med Small Secrets...... Small Wear..... Under-tøyet..... Lykke til med ny butikk:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Takk:) Suger mest på sånt selv.. Har alt klart for meg, bortsatt fra navnet! Som faktisk er ganske vesentlig!! Under-tøyet var ikke dumt da.. Å hvis jeg noengang starter en nettbutikk, skal jeg bruke underfuckinwear, det var jo genialt:D
Gjest Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Ja et norsk navn synes jeg egentlig er det beste siden målgruppen din er såpass bred i alder. Prøv å tenk litt navn og logo samtidig. Når man tenker illustrasjoner o.l. er det enklere å være kreativ. Du må si fra når valget er tatt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå