Duracella Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 JA jeg har lite å gjøre. : ) Og ja, jeg strikker. Særriøst spørsmål, altså.
Mor&barn Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hot var kanskje litt overdrevet, men til tur, eller kalde dager syntes jeg de er gode og ha ;D
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Siden jeg blir overøst med hjemmestrikk fra oldemor og føler at jeg MÅ bruke tøyet av respekt for henne: ABOSOLUTELY, fucking HOT! Hehe!
<3 coccinelle Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 Drops har i hvert fall masse fint i luer og skjerf og sånt - trodde de var ganske hot jeg da. Men kanskje ikke nå fremover....
sveis Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Hjemmestrikket genser o.l. behøver jo ikke være i sånn typisk lusemønster. Og det behøver heller ikke å være i ull. Det finnes masse fint garn og fine mønster å velge mellom. Her er det f.eks. masse fint. Oppskriftene her er gratis også. www.garnstudio.no
PAVEEL Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 jeg elsker hjemmestrikka tøy:-) både til meg og ungene. er ute etter strikka bunad til snuppa mi på mnder nå (hint hint). selv kunne jeg tenkt meg en kofte:-) (p.s hint hint:-))
PAVEEL Skrevet 17. april 2009 #10 Skrevet 17. april 2009 skal gjerne være med en 6 tall der. snart 6 mnder:-) bruker 68. send meg gjerne pm (ps. ps. hint hint)
signe maten Skrevet 18. april 2009 #11 Skrevet 18. april 2009 Hjemmestrikk kan vel være vel så fint, om ikke finere, enn kjøpestrikk! Og jeg er kjempefan av strikkegensere! Ønsker meg en fin tynn ullgenser- har gitt ønskene mine til mamma
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. april 2009 #12 Skrevet 18. april 2009 Jeg trodde det var hot jeg, i alle fall i høst/vinter? Men ikke typisk lusekofte da, mer type omslagstopper og ponchoer og sånn? Det ville i alle fall jeg hatt. Lusekofte er hot på hytta ;o) Skjerf/sjal, luer og votter går jo aldri av moten i strikk, bare farger og mønster som varierer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå