Gå til innhold

Hjemmestrikket gensere o.l. til voksne: hot or not? He he.

Anbefalte innlegg

Skrevet

JA jeg har lite å gjøre. : )

Og ja, jeg strikker.

Særriøst spørsmål, altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hot var kanskje litt overdrevet, men til tur, eller kalde dager syntes jeg de er gode og ha ;D

Skrevet

Not so hot;o)

Men praktisk til turbruk:-)

Skrevet

Siden jeg blir overøst med hjemmestrikk fra oldemor og føler at jeg MÅ bruke tøyet av respekt for henne: ABOSOLUTELY, fucking HOT! Hehe!

Skrevet

Ikke fint med en lue en gang?

Skrevet

Drops har i hvert fall masse fint i luer og skjerf og sånt - trodde de var ganske hot jeg da. Men kanskje ikke nå fremover....

Skrevet

Hjemmestrikket genser o.l. behøver jo ikke være i sånn typisk lusemønster. Og det behøver heller ikke å være i ull. Det finnes masse fint garn og fine mønster å velge mellom.

Her er det f.eks. masse fint. Oppskriftene her er gratis også.

www.garnstudio.no

Skrevet

jeg elsker hjemmestrikka tøy:-)

både til meg og ungene. er ute etter strikka bunad til snuppa mi på mnder nå (hint hint).

selv kunne jeg tenkt meg en kofte:-) (p.s hint hint:-))

Skrevet

skal gjerne være med en 6 tall der. snart 6 mnder:-)

bruker 68.

send meg gjerne pm (ps. ps. hint hint)

Skrevet

Hjemmestrikk kan vel være vel så fint, om ikke finere, enn kjøpestrikk! Og jeg er kjempefan av strikkegensere! Ønsker meg en fin tynn ullgenser- har gitt ønskene mine til mamma ;)

Skrevet

Jeg trodde det var hot jeg, i alle fall i høst/vinter? Men ikke typisk lusekofte da, mer type omslagstopper og ponchoer og sånn? Det ville i alle fall jeg hatt. Lusekofte er hot på hytta ;o) Skjerf/sjal, luer og votter går jo aldri av moten i strikk, bare farger og mønster som varierer litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...