Gå til innhold

Dere som ammer babyene til sovn - hva gjor dere med tannpuss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haqr en som akkurat ahr fyllt 1, men ammes fremdeles til sovn. Han har 10 tenner nå, så det er jo ikke helt ideelt at han ikke får pusset for han sovner. Han kan da sove fra 20-21:00 i ett strekk til 07-08:00, ELLER han kan ha oss oppe 2-3 ganger på natten hvis det er tenner på ferde. Hva gjor dere andre som ammer babyene til sovn med tannpuss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusset tennene før jeg stappet puppen inni munnen hennes;)

Skrevet

Pusser tennene etter kveldsmåltidet. Han blir ammet mye om kvelden/natten, men tror ikke at morsmelk er så skadelig for tennene, kanskje tvert imot (har lest litt om det).

Min er også ett år.

Skrevet

jeg pusset tennene før amming, og lot henne sove etterpå.

Skrevet

Hmmm....'Kajsa' - har akkurat vært på 1 9rs skjekk. Fikk streng beskjed fra HS at kvelds og sepsiellt nattammingen hadde stor effekt på tennene. Morsmelk er veldig sott og ikke bra at det ligger i tennene hele natten. har også hort dette m/de 2 forste barna. hva har du lest og hvor???

Skrevet

Jøss, trodde jeg var den eneste som ammer babyen i søvn enda jeg. 11 mnd. Jeg pusser tennene før jeg ammer natta. Hun har bare 2. Helsesøsteren min sa at det ikke var så farlig når hun bare har 2 tenner, men jeg skjønner strengt tatt ikke hvorfor det skal være mindre skadelig med få tenner da. Ammer en sjelden gang om natten, men vanligvis sover hun fra 19.30-20 til 07 eller 08. Jeg har aldri hatt hull, så håper hun har arvet litt av meg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...