Gå til innhold

Flere som ikke savner å være gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalme, oppkast, ryggsmerter,kynnere,bekkenløsning, torturspark, tortrslag, kniver i magen (kjentes slik ut) så toppe det hele av med en fødsel...Det å ikke kunne handle inn til middag uten å være sengeliggende resten av dagen..

må ærlig innrømme at det ikke er fristende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg savner det, men samboer savner ikke at jeg var gravid (jeg var et hormontroll med bekkenløsing:))

Skrevet

Savne? Kunne ikke falt meg inn på en flekk.

Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i noen av graviditetssykdommene/plagene, og hadde jeg vært sikker på at de neste svangerskapene hadde vært som det første, da kunne jeg gjerne gått gravid for alle som ville:)

Skrevet

Uff nei liker ikke noe særlig å være gravid, selv om jeg er glad for at jeg kan bli det. Fødsel og nyfødt baby er derimot fantastisk :)

Skrevet

*rekker opp handa*

Koseleg å kjenne på spark og sånn, men savnar ikkje å vere sengeliggande pga kvalme/oppkast, savner ikkje bekkenløysing, ryggvondt, tung pust, og alle dei andre småproblema.

Har lyst på ein unge til, men kvir meg for å gå gravid. Fødslane derimot har vore fine (nr 2 var heilt fantastisk), dei kunne eg gjerne tatt ein gong i veka om eg berre slapp svangerskapet...

Men vi som er så heldige at vi blir gravide og ikkje har dei alvorlege komplikasjonane som mange har, har vel ikkje lov til å klage heller ;-p

Skrevet

Gjort det 3 ganger og aldri mer! Savner ingenting fra da jeg gikk gravid.

Skrevet

hehe..godt å se noen positive sjeler..

hadde samme innstillingen som deg etter 1 svangerskapet..

men alt jeg priset meg glad for å slippe i første rundt kom i 2 runde..

Har lyst på mange barn,men etter det siste svangerskapet har vi sagt at vi skal prøve ihvertfall en gang til så får vi se hvordan det svangerskapet blir... Hvis utviklingen fortsetter slik at jeg blir sengelggende i nye 9 måneder blir det nok stopp etter 3 barn for oss..

Det var vanskelig å forklare vår første at det var positivt at vi skulle ha baby mens jeg lå på sofaen og vrei meg i smerte timer hver dag mens tårene trillet...

er lov å krysse fingrene for at alt blir bedre med nr tre når den dag kommer.. Akkurat nå får jeg panikk bare med tanken... :S

Skrevet

Hiiiii Norwegian!!! i missed you!

Hva skjedde med planene/tankene om nr.4 da???????

Jeg savner det IKKE. 3 ganger her også og jeg kunne ikke gjort det igjen.

Skrevet

Hoff ja, tror de færreste kommer seg gjennom alle svangerskap uten noen former for plager:)

Får håpe du får et svangerskap som er likt det første, kan ikke forestille meg hvor fælt det må være å være sengeliggene hele graviditeten.

Skrevet

Jeg savner det!!! Masse!! Savner å kjenne bevegelsene inni meg og den varme spennede følelsen man har i svangerskapet. Forventingnene.

Hadde ett fantatisk svangerskap siste gang. De to første var helt jævlig men nå siste gang var alt bedre. Bedre i bekkenet, bedre i kvalmen, mindre vektøkning, mindre halsbrann, sov bedre og mer overskudd.

Alle gode ting er 3, så det blir ikke engang til ..

Skrevet

Jeg signerer, De tre gull

Skrevet

Savner det ikke nei:)

Skrevet

feeeeerdig!

mislikte ikke å gå gravid de to første gangene, men med nr 3 som er "lille hull i gummi" så savner jeg det overhodet ikke.

jeg føler meg hel, og skal ALDRI gå gravid mer. nå kan jeg heller kose meg med de ungene jeg har:-)

tror jammen meg jeg skal skifte nick til 3barnsmor,ferdig produsert;-)

Skrevet

Vil heller trekke tenner.

Skrevet

Jeg savnet det overhode ikke etter at vi fikk nr 3. Når jeg da uventet ble gravid nå så jeg ikke akkurat fram til det, men jeg makter å kose meg med magen likevel nå som jeg har vennet meg til tanken. Koselig med spark og sånt :-) Men, må innrømme at ejg gleder emg veldig til å bli ferdig nå og kommer nesten garantert ikke til å savne denne tilstanden igen, 4 ganger holder mer enn nok for min del!

Skrevet

Jeg savner det! Elsker å gå gravid! Deilig å kjenne noe som vokser der inne, og den spenningen det er å vite at det snart kommer en liten baby som bare er din (og mannen da...) :)

Har hatt 3 herlige svangerskap og synes egentlig det er litt trist at det er slutt nå.. Men men. Får gi seg på topp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...