Gå til innhold

Hva koser dere dere med ikveld da??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde først kylling i sursøt saus. Elsker det:)

 

Nå koser jeg meg med sjokoloade:) Suger lenge på hver bit for å mest mulig ut av den.. Elsker sjokoloade og... Hehe:)

 

 

Skrevet

klarer ikke la være å stappe i meg noe på kveldene i helgen :(

 

Prøver å gå ned noen kg, men i helga er det helt glemt :S

 

Temmelig frustrerende..Alltid en unnskyldning for å kose seg!!!

 

Men godt,,det er det ;-) (enn så lenge)

Skrevet

Reker og et glass hvitvin :)

Skrevet

Kan du ikke bare kose deg med noe du ikke legger sånn på deg av, da? Verden er full av gode ting man ikke blir feit av.

Skrevet

Spør heller hva jeg ikke har spist i kveld. Sprekker her:)

Skrevet

koser meg med senkveld

Skrevet

Øl, litt hvitvin og nybakt brød (skal prøvesmakes snart, ble litt sent ute i dag)

Åhhh! gleder meg til neste helg, da kommer mannen min hjem og da skal jeg kose meg med han. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...