Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Hadde først kylling i sursøt saus. Elsker det:) Nå koser jeg meg med sjokoloade:) Suger lenge på hver bit for å mest mulig ut av den.. Elsker sjokoloade og... Hehe:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 klarer ikke la være å stappe i meg noe på kveldene i helgen Prøver å gå ned noen kg, men i helga er det helt glemt :S Temmelig frustrerende..Alltid en unnskyldning for å kose seg!!! Men godt,,det er det ;-) (enn så lenge)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Kan du ikke bare kose deg med noe du ikke legger sånn på deg av, da? Verden er full av gode ting man ikke blir feit av.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Spør heller hva jeg ikke har spist i kveld. Sprekker her:)
Anonym bruker Skrevet 17. april 2009 #9 Skrevet 17. april 2009 Øl, litt hvitvin og nybakt brød (skal prøvesmakes snart, ble litt sent ute i dag) Åhhh! gleder meg til neste helg, da kommer mannen min hjem og da skal jeg kose meg med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå