gravvidoggrinat72 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Hei alle sammen! Nå er det lenge siden sist. Tiden har gått.. uansett. Er det unormalt å ta vare på graviditetstesten som man brukte da man fant ut at man var gravid? Jeg har nemlig gjort detta. Og en venninne var på badet og fant dette lurte på hva jeg skulle med denne. Jeg sa til henne at det hadde jeg tenkt å bruke testen i fotoalbumet som skal dokumentere barnets første år.... Da sa hun at jeg var helt på viddene.l.. Det er ikke jeg enig i. Jeg mener det er viktig ¨å dokumentere livets gang. Det er så mange fordomfulle mennesker som mest av alt er opptatt av at sitt eget selvbilde skal være perffekt.
attpåklattimagen:-) Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Synes det er fint at du har tatt vare på den jeg. Ikke bry deg om hva andre evt sier. Det er noe som er knyttet til en spesiell følelse... det skal du ta vare på... lykke til videre!
Gallis Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg tror jeg heller hadde holdt meg til et bilde. Dette med tanke på at man faktisk urinerer på testen... Hvis du er ute etter andres meninger, så må jeg nok si, at jeg hadde ikke tatt vare på testen. Men hvis du vil ha den som et minne, så må jo du få lov til det.
Gjest eelis+spire Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 For meg holder det lenge med bilde av den positive testen. Jeg syns det blir litt merkelig å ta vare på den med tanke på at man tisser på den.
Tidemann Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Syns du skal ta bilde av den og deretter kaste den i søpla!!! Det er ikke for å irettesette deg,men det blir uhygenisk altså...
Countess Skrevet 19. april 2009 #6 Skrevet 19. april 2009 Uhygienisk eller ikke.. det er jo du som skal ha den! Nei gjør akkurat om du vil.. Mange liker å ta vare på alt mulig som minner.. kinobilletter,brev,en tørket blomst... selv om man kansje ikke har tissa på det er har det jo en slags verdi..og det blir liksom ikke det samme med bare bilde! Mamma har ennå den metall delen som var på navlestrengen min.. hehe.. jeg synes selv dette var litt spesiellt,men for henne har det en verdi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå