Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Er idag 14+2 og var hos JM igår og målte BT mitt på 100/60. Jeg synes dette er veldig lavt egentlig, men JM sa det var normalt?? Hva ligger dere på?
snuffe Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 100/70 tror jeg hun endte opp med da jeg målte hos jordmor sist. Var 16+1 da. Undertrykket er litt lavere enn jeg bruker å ha, men godt innen normalen.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 17. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2009 Hmm.. Ja, ok!! Takk!
Moderbodin har født Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Variert her. En gang var det 120/80, gang nr. 2 var det 90/63 og sist gang jeg sjekket var det 100/60. Du vil nok merke hvis blodtrykket ditt blir veldig lavt, for da blir du svimmel, uvel og får hodepine. Det har ivertfall jeg vært plaget med. Har normalt blodtrykk selv, men det faller veldig noen ganger og da blir jeg litt dårlig. Sist gang jeg var hos legen og skulle måle blodtrykket, sa legen min først at det var veldig lavt, deretter at det var normalt og så at det var lavt igjen...hihi fløy opp og ned bare mens jeg satt der.
Gjest Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 mitt var 125/80 sist gang det ble målt.Jeg pleier å slite med for høyt blodtrykk i svangerskapene så er bare glad hvis det kan holde seg sånn.. For lavt bodtrykk kan visst være ubehagelig men er visst bare heldig for kroppen en periode.. Så vær heller glad hvis det er for lavt.For høyt merkes ikke med symptomer og det er ikke bra for hjertet og andre organer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå