Gå til innhold

Nå har jeg gjort det igjen.. Utroskap...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært utro mot min kjæreste gjennom 5 år for 7 ende gang, med 3 forskjellige menn..

Hva faen er det som feiler meg??? Jeg angrer, men hvis jeg kjenner godt etter er det mest fordi jeg er redd han blir å finne det ut... Jeg elsker han, jeg gjør virkelig det. Vi har ikke helt samme syn på utroskap, men alikevel, når han syns det er forkastelig skal jeg jo av respekt til han la være, men jeg klarer ikke!

Det må jo være noe galt med meg? Jeg fikk jo selvfølgelig barn tidligere enn jeg burde, fikk sikkert ikke rast ifra meg før jeg ble "voksen og ansvarlig" og er en såkalt "late bloomer" og har blitt både pen og sexy først (lenge leve selvtilliten) etter jeg fikk barn.

Hva kan jeg egentlig gjøre?

Jeg vet jeg er ei klassisk fittekjærring, så dere trenger ikke si det til meg. Jeg brukte selvfølgelig kondom.

Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra for deg da....

Helvete for ham..

Helt ærlig - hva vil du oppnå med å fortelle det??

Du ender bare med å såre ham.

Enda mer enn du allerede har gjort.

Skrevet

Dere sier dere elsker mannen deres... Hvorfor gjør dere sånt???

Jeg skjønner ikke at det går ann!!

Jeg er alenemor og har ikke hatt sex på åresvis!!

Tenker dere bare på dere selv og deres egene behov?????

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon som deg, flere ganger.

JEg vil anbefalle å ikke fortelle, du letter i tilfellet bare din egen samvittighet, og utsetter han for et helvete....

Skrevet

Hvordan hadde det vært for dere hvis mannen deres holder på sånn i skjul???

Skrevet

Ja, altså for å være ærlig så tror ikke jeg på monogami. Vet ikke hvorfor, det har bare blitt sånn, jeg liker menn og jeg liker sex. Har hatt en normal barndom med foreldre som har vært gift siden tidenes morgen, så jeg vet ikke hvor dette kommer fra.

Jeg syns heller ikke jeg skal si det, men tenk om han finner det ut?? Da står ikke verden til påske (ikke min i allefall)

Jeg blir så stressa av å tenke at han kan få vite det.

Jeg skulle ønske han var like utro som meg..

Til deg som lurer på hvordan man kan elske mannen sin når man holder på sånn.. Godt spørsmål. Jeg vet ikke, men jeg gjør da det. Han er den eneste jeg vil dele livet mitt og få barn med, men ikke den eneste jeg vil ha sex med, jeg klarer rett og slett ikke å la være..

Jeg blir så sint på meg selv! Hvorfor kan jeg ikke være normal?

Skrevet

den er enkel, hadde du elsket din mann hadde du klart og la vær og ligge med andre. du er sikkert gla i ham, men elsker nei det tviler jeg på. så på tide og flytte for seg selv ?

ellers er vel alternativet og bli men og gjøre det umulig for deg selv og gjøre det igjen. ikke gå på byn aleine osv.

men ikke fortell bare for din samvittighet.

Skrevet

Er det virkelig så enkelt? At hvis man elsker noen så har man kun sex med den personen?

Spør av nyskjerrighet. Er det noen der ute som har vært notorisk utro mot en mann de trodde de elsket, for så å finne kjærligheten med en annen og ikke være utro, og heller ikke hatt behov for det?

Skrevet

ja så enkelt er det, mener og tror jeg da.

i mitt forrige forhold gjenom mangen år var jeg utro flere ganger. trodde jeg elsket denne mannen. så gikk jeg fra han for elskeren min, som var gift men ikke skilte seg så det endte. den dag i dag er jeg lykkelig gift med mannen jeg elsker. har ikke vært utro, kommer ikke til og være det. tanken frister ikke engang. jeg elsker min mann og det er bare han jeg vil ha sex med.

Skrevet

Alle tre på en gang? :o

Jeg er av den oppfatning at jeg ikke vil vite det om mannen min er utro. Han får heller pine seg selv med den dårlige samvittigheten sin enn å overføre den på meg. Men dette har jeg sagt kun gjelder om han gjør det en gang, det er umulig for meg å finne det ut og han vet at han ikke vil gjøre det igjen. Du er jo derimot nesten blitt en traver i gamet og spørsmålet er jo om du faktisk kommer til å klare å slutte med dette... Vet han at du har vært utro før? Selv så er jeg av den oppfatning at kjærlighet og sex ikke alltid er avhengig av hverandre, men da må man være enige om dette i forholdet. Vil ikke gi deg noe råd om hva du skal gjøre for et er umulig uten å kjenne dere begge to. Og hvis dere har felles barn så er det ikke bare de voksnes følelser du må ta hensyn til. Kanskje du skulle tatt en prat med en samlivsterapeut?

Skrevet

Syns det er helt forkastelig jeg. Enten må man være sammen med noen og respektere den andre parten fullt og helt, ellers får man være singel og gjøre hva man vil.....

Lurer forresten litt på hvordan du havner i alle disse situasjonene dine.. blir du borte hele natta f.eks? eller bare en kjapp en hvor som helst?

Blir han ikke mistenksom? Snakker dere skikkelig sammen? Hvis dere ikke har et tilfredsstillende fysisk forhold, så kanskje du skulle prøve å finne ut hvorfor og eventuelle løsninger?

Sikkert mange som syns jeg er teit nå.. Jeg vet at verden ikke er så enkel å leve i, men det høres bare ikke ut som HI anstrenger seg så veldig..

Skrevet

Nei, har hatt penetrerings sex med 3, 4 ganger totalt. Over 5 år..

Jeg vil heller ikke vite det dersom mannen min gjør seg noen sprell på egenhånd, tanken på det plager meg ikke. Men jeg vil ikke at han skal forlate meg..

Han vet ikke om noe av dette, men det var nære på en gang, da nektet jeg til jeg ble blå i trynet...

Jeg vil ikke prate med han om det, for jeg vet han vil klikke i vinkel. Han er litt sjalu av seg..

Jeg føler på meg at dette ikke var siste gangen, men hva kan jeg gjøre?

Jeg får så vondt for at jeg er så stygg mot han, men jeg tenker ikke klart når muligheten byr seg..

Skrevet

På fest f.eks. "deler" taxi med noen hjem fra fest og blir heller med de hjem.. Nei, han jobber borte, så han blir ikke mistenksom..

Skrevet

Jaja, noen må tjo stå for underholdningen i kveld også. Kos dere.

Skrevet

Jeg var litt sånn før jeg og, men har ikke vært i nærheten av å gjøre det samme mot min nåværende mann og vi har vært sammen i 3,5 år. Tror det har noe med at de andre ikke var rett for meg... Og dette til tross for at det nå er ganske "kjedelig" i senga i forhold til hva jeg er vant til, men jeg er rett og slett ikke interessert i noen andre...

Skrevet

Det som er så rart er at vi har det kjempebra i senga også. forholdet vårt er jo helt perfekt.. Bortsett fra bedrageriene mine..

Skrevet

Du tenker akkurat slik som jeg gjorde tidligere HI.Ditt innlegg kunne vært skrevet av meg for noen få år siden..ordrett!!.Var også utro flere ganger mot mannen min over en laaang periode...Bakgrunnen din, alt du skriver stemmer(stemte) med meg!D

Tror det kommer av at du trenger bekreftelse..Ikke pga sexen. Du liker følelsen av å føle deg attraktiv, noe du har opplevd lite av tidligere..

Tror det går over..Ikke fortell mannen din noe!

Og ja..Du kan elske mannen din, og likevel være istand til å gjøre slikt:)

Skrevet

Det han ikke vet har han ikke vondt av! Men pass på at du skjuler det såpass at han ikke finner det ut! Det vil såre han utrolig mye!!

Jeg vil ikke vite det hvis mannen min er utro mot meg! "Problemet" med mange gutter er at de ikke er "flinke" nok til å skjule et utroskap.....jenter er flinkere til det!

Syntes virkelig ikke du skal si noe, men tenk godt igjennom hvorfor du er utro...

Lykke til!

Skrevet

Haha, HI, du er flink til å finne på ting til å skrive om her inne for å sette sinnene i kok.

Morsom, er du ;-p

Skrevet

Hvorfor ikke bare nyte det?

Tja, om mannen hennes oppdager det, og om han har samme syn på det å ha sex med andre enn sin parter som majoriteten har, så kommer jo han til å bli fulstendig knust. Hvis hun da er så glad i ham som hun sier, så burde vel det kanskje satt en demper på nytelsen. Jeg hadde ihvertfall ikke nytt å gjøre noe som ville såre de jeg elsker...

Skrevet

Vel, hold det skjult da. Skal man først pule rundt er det da ingen grunn til ikke å nyte det. Søt kløe UTEN sur svie er da langt å foretrekke.

Skrevet

Om hun ikke får kløe i underlivet etterpå, da. Og gir det til mannen sin. Da blir det litt, tja, mer enn søt kløe. Kan bli både svie og kløe og mere til, da.

Skrevet

Det er jo et alternativ, men personlig ville nok frykten for å bli oppdaget, samt den dårlige samvittigheten ødelagt mesteparten av morroa for min del.

Skrevet

Ønsketenkning og snurpfitteri. Angrer du på at du ikke nøt mer? Dette er ikke et moralsk univers, det er ikke slik at det regner frosker og pest på deg om du gjør noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...