Gå til innhold

Syns Lydia burde gått videre jeg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og. men men. skulle stemt ja

Skrevet

JEG OG! Grr..

Har et inntrykk av at skryt av kvinnelige sangerinner sitter langt inne hos Mia:(

Skrevet

Jeg er også skuffet:(

Skrevet

Enig =(

Undrer meg over valgene til Mia.......

Skrevet

Ja, kjempevanskelig i dag!! Håper de plukker henne ut til å få en ny sjanse!!

Skrevet

Syns det var drøyt når hun kommenterte at hun ikke var ferdig utviklet.. what?!? hun er 14 liksom...

Skrevet

Ja, synes hun ga Lydia merkelig kritikk, selvfølgelig har hun noe å gå på, hun er jo 14 år! Det hadde vært kjipt om hun var fiks ferdig, hva skal man gjøre de neste 70 årene?

Skrevet

Satser på at det blir en slik direktebillett fra dommerne og at hun blir valgt! Jenta var jo helt fantastisk jo!!

Skrevet

Ja, vi får satse på det! Er bare redd Mia ikke liker henne.

Skrevet

Sønnen min på 7 år sa: det var nydelig å høre på mamma, men han stemte på han med maska da, hehe!

Men det er jo viktig å passe på at det ikke bare blir sangere i finalen, tror det er derfor hun ikke gikk videre fordi han gutten gikk direkte.

Skrevet

Da blir jeg kjerringa mot strømmen jeg da :) Synes ikke hun hadde noe spesiell klar eller fin stemme, men derimot synes jeg at danserne var fantastisk dyktige! Smaken er visst som baken =)

Skrevet

Tror ikke MIa helt fikk sagt det hun mente - men for Lydia selv er det ikke sikkert dette er noe stort tap:)

Hun ert utvilsomt et stort talent, adskillig større enn enkelte "småjenter" som var med i fjor. I tillegg er det greit med variasjon, og gutten med smørstemmen er også et stort talent. Ikke lett - og det er på en måte greit å ikke ha flere i samme sjanger i finalen.

Men jenta er fantastisk flink, fortsatt mye å lære, men det har jo alle sangere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...