bless4 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Vil bare spre litt glede,husker fra tiden før jeg ble gravid og i 1 trimester. Husker da at jeg tenkte at jeg skulle nyte graviditeten og denne tiden. Tar meg selv i å synes tiden går altfor sakte,og vil bare at det skal bli august.. Men har bestemt meg for å nyte hver dag,kjenne på de herlige sparkene og glede meg. Skal også bruke mindre energi på å irritere meg over plagene som følger med. Dette er fantastisk, vi er utrolig heldige jenter:-) Ha en strålende helg og et fantastisk svangerskap!
Mamma_til_isabella Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Kjenner jeg ble glad når jeg leste dette;) Ha en knall helg du også
Gjest Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg henger meg på her! jeg har for så vidt ikke hatt noen direkte plager rundt graviditeten men heller rundt det økonomiske og planleggingsfasen men skal nå prøve å se bort fra alt det som bekymrer meg og glede meg over alt og ingenting istedenfor. Den lille spreller vilt der inne, og selv om tiden går sakte frem til vi får se det lille nurket vårt, skal jeg nyyyyte hver eneste dag Dette var en flott tråd! God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå