anrø Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Har fått forkjølelse kombinert m allergi. Så jeg er så tett i nesen at jeg ikke får til og puste. Så jeg har brukt naso spray.Men d står at d ikke bør brukes av gravide. Har prøvd saltvann,men d åpner ikke nesa mi. Får jo ikke sove om natta ellers. Helt pyton å ha d slik.Flere som har d slik som må bruke nesespray??Er i uke 14 idag.Kjenner små spark allerede. Og hørt hjertelyden. Har fått meg allergimedisin av legen nå.Men d virker ikke sånn med en gang.
Mamma_til_isabella Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Jeg har brukt nesespray hele svangerskapet jeg!Og bebisen min har det bare bra:) Har du prøvd nesehorn?Det er kjempe supert.....
Moderbodin har født Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Du skal visstnok også kunne bruke otrivin, men minst mulig...ivertfall ifølge jordmora jeg spurte.
lutefisk Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Jeg slet med akkurat det samme for en måned siden, og da brukte jeg først otrivin før jeg la meg. Bare for å få løst opp, og få litt søvn. Med en gang jeg stod opp neste morgen brukte jeg et "nesehorn". Du får det på apoteket. Koster vel 150,- (tror jeg). Salt har man jo hjemme, så det er billigere i lengden, og mye mer naturlig enn nesespray. I starten er det kanskje litt kronglete, men selv om vannet ikke renner gjennom nesen så ikke gi opp. Det løsner enten etter et par sekunder, eller etter en dag. Hvertfall for min del. Uansett får du renset ut litt i hvert nesebor, og du "mykner" opp gørra så den gir seg tilslutt :0) Nesehornet kan du bruke flere ganger daglig. Jeg bruker min morgen, etter jobb, og kveld. Håper det "løsner" seg for deg :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå