Gjest Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 Vurderer dette til nestemann...Har en Linnea fra før----
Vinden blåser Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 syntes Bettina er et veldig fint navn har det i boken for en fremtidig jente
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 17. april 2009 #3 Skrevet 17. april 2009 Jeg liker det godt, men jeg kjenner en utrolig hyggelig jente som heter Bettina, så kanskje derfor=)
mamarama og lille banan Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Hmmm...får litt sånn Bærumsjente med pappa som har mange penger i banken-assosiasjon. Mener datteren til Halvard Flatland (?) som var med i et russereality-program (utrolig hva en husker) heter det. Men det er jo bare en assosiasjon til ei som heter det
mamma til 2 små Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 når jeg hører navnet tenker jeg at mora må være ganske ung og kanskje litt fjortis. det er ikke meningen å være ufin, men navnet blir for "dallete" for min smak. linnea er fint da:)
PopUp Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Liker det ikke. Av en eller annen grunn, synes jeg det er litt "harry". Assosierer det med Betty, husker en gammel dame ved navn Betty som gikk rundt med murstein i veska og klaska til folk, hehe ;o) Linnea er nydelig )
Tonita Skrevet 17. april 2009 #7 Skrevet 17. april 2009 For meg er det i samme kategori som Melissa,Vanessa,Mariell,Michelle osv... Liker det ikke, men hver sin smak..
OsloMor Skrevet 17. april 2009 #8 Skrevet 17. april 2009 Veldig 80-talls tenker jeg, og det er IKKE min smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå