Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har både persienner og gardiner i samme vindu.... Har det faktisk i både kjøkken og stuevindu, men det er bare naturlig at de er like med tanke på romdeling osv..

Er det veldig rart? Ble brått litt inspirert av KID reklamen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg og, og har aldri tenkt over om det var rart eller ikke før den KID reklamen. Gardinene mine er hvite tull-gardiener og solen går rett igjennom. Da trenger man persienner!!

Mange har jo solskjerming ute.... Kanskje derfor de ikke trenger persienner inne???

Skrevet

Samme har jeg tenkt, trodde at det var vanlig å ha begge deler. Har det selv i stua...

Skrevet

det har jeg også :) Har persienner pga innsyn, og gardiner fordi jeg syns det ser tomt ut uten :) Ingen som har kommentert det hos meg :)

Skrevet

Der vi bodde før hadde vi også begge deler. Bodde i første etasje ved en trafikkert gate og fortau. Persiennene ble brukt for å hindre innsyn. Her vi bor nå er det pga sola at vi har persienner...

Skrevet

Godt å høre vi er flere da. :D

Skrevet

Det er veldig vanlig også veldig lurt. Da slipper man jo å trekke for gardinene når feks solen kommer. Det gjør jo at gardinene også holder seg rene og pene lengre. Lyse gardiner blir fort litt ufreshe når man trekker de for hele tiden.

Skrevet

Nei, det er ikke rart:) Det er praktisk. Slipper å dra gardinene fram og tilbake hvis du må skjerme for sol ol. Da kan gardinene henge pent der de skal henge mens persiennene skygger for lyset:)

Vi har både persienner og gardiner på soverommene. På kjøkkenet har vi bare persienner. På stua har vi bare gardiner, men vurderer å skifte til lameller, eventuelt persienner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...