lillesøster skal bli storesøster Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 21-21.30.Innimellom får han sitte oppe til 22.00, men det er helst når jeg har kveld/helgejobb. Han har 21.00 som leggetid på ukedager. Dere da? Jeg synes egentlig det er for sent.
Lene~mor til tre Skrevet 18. april 2009 #3 Skrevet 18. april 2009 jenta mi er 8 1/2, hun legger seg 8 på hverdager og senest 9 i helga.
metaMORfose Skrevet 18. april 2009 #4 Skrevet 18. april 2009 Vi har en 10 åring, og han er i seng til 21 i helgene. I ukedagene er han ganske ferdig når klokka har passert 20. Jeg tenker sånn at man kan ikke tvinge noen til å sove, men tvinge dem til å ligge i senga kan jeg. De trenger å roe seg, kanskje lese litt eller høre musikk før de slukker lyset. Jeg er ganske nazi på søvn og spisevaner (stabilt blodsukker), og jeg tror resultatet er glade og uthvilte barn.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. april 2009 #5 Skrevet 18. april 2009 Får jeg stille et tilleggsspørsmål her, selv om det ikke er min tråd? Når står 8-9 åringene opp i uka? og i helga? blir de vekkt eller våkner de av seg selv?
Lene~mor til tre Skrevet 18. april 2009 #6 Skrevet 18. april 2009 Mine står opp rundt halv 7 på hverdager og sover aldri lenger enn til 8 på helga. De vokner av seg selv, er dem som er vekkeklokka her i huset hehe.Til og med på sommern når dem sovner sent når det er varmt sover dem aldrig lenger enn til 8 på morgenen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå