AO3 Skrevet 17. april 2009 #1 Skrevet 17. april 2009 ... babyen vår elsker at pappaen leker "maskingeværbaby" med ham... Han holder baby under armen, og later som om babyen er et maskingevær med tilhørende lydeffekter. Kjempestas! Vi må nok slutte med denne leken når han blir større, og skjønner litt mer! Kan jo ikke risikere at han blir en våpen desperado...
Lillepusen-78 Skrevet 17. april 2009 #2 Skrevet 17. april 2009 Skumle saker... Ser det for meg. Litt som i den svenske filmen "Kopps".....? Hehe.. ;-)
lillemirakel!! Skrevet 17. april 2009 #4 Skrevet 17. april 2009 Ha ha, ser det for meg:-) vi kunne også funnet på den der, gjør mye som ikke er så pedagogisk korrekt vi også:-) Vår lille pode på 5,5 mnd ler seg halvt ihjel når pappan immiterer Atle Antonesens "snø-scoittter" sketsj, eller snakker "same-dialekt" generelt. veeeldig morsomt å stå rundt hjørnet å høre på:-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. april 2009 #5 Skrevet 17. april 2009 Oioioi, ja nå sitter dere fint i det...Før dere vet ordet av det er han bankraner eller gjengleder nede i storbyen hehe;) Fra spøk til halvor, så er det helikopter (med lydeffekter) som er den store hiten her i heimen, ikke så langt unna maskingevær-baby det heller nei!
Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 hrmpf, alle får babyer med god (?) humor, mens vår bare er garantert latterkule når jeg nyser eller tar på meg litt for trange bukser. Og så ler hun seg fillete av mormora, sånn generelt sett.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. april 2009 #7 Skrevet 18. april 2009 Haha! :-) Han har d sikkert råkoseli!! Merke jo å at leken vi leke e blidd mer aggressiv å herje mye ;-) Så lenge dm e me på d,så e d jo bare velstand ;-) E så godt å høre babyen hikste av latter å kose sæ :-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. april 2009 #8 Skrevet 18. april 2009 Roheryn: nå lo jeg faktisk høyt, så enten har jeg dårlig humor, eller så er det bare babyen din som har god humor :oDDD Selv har jeg en baby som koser seg mer med en psyko-looking rangleleke med klovnefjes enn med meg. Klovneleke = instant smiling :oD Håper han får litt mer avansert humor/måte å glede seg på når han blir eldre, feks nærmer seg halvåret :oD
mozell Skrevet 18. april 2009 #9 Skrevet 18. april 2009 Maskingeværleken har vi hatt her i huset også. Eldstemann likte den godt når han var baby. Men vesla her syns faktisk det morsomste er på stellebordet, når vi lukter på tærne hennes og sier "huuuff!" *flirer* da ler hun godt....like tidig hver gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå